فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!

به گزارش تور آسیایی ارزان، نام بردن از جنگنده سوخو 35 یا پنهان کار سوخو 57 کافی است تا انبوه نظرات از هر طرفی سرازیر گردد؛ سوخو-75 روسی نیز همین پتانسیل را برای برافروختن یک بحث پرجنب وجوش دارد.

فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اما در دنیایی که آمریکا از بازنشستگی قدیمی ترین جنگنده های نسل پنجم خود صحبت می نماید و می خواهد جنگنده های نسل ششم خود را آزمایش کند، روسیه همچنان درباره فراوری جنگنده های نسل پنجم پایین رده تا خاتمه دهه صحبت می نماید.

بسیاری از انبوه گزارش هایی که در مورد سوخو 75 منتشر می گردد از سوی شرکت روسی Rostec است. اما در واقعیت این جنگنده در حال حاضر در مرحله طراحی به جای مانده است و به سختی می توان پی برد که بودجه برای توسعه آن از کجا تامین خواهد شد.

اگر سوخو75 طبق تبلیغات فراوری گردد، برای کشورهایی که بودجه محدودی دارند، هواپیمای جالب، مقرون به صرفه تر، اما همچنان توانا خواهد بود. این جنگنده به عنوان یک جنگنده نسل پنجم با ویژگی های رادارگریز به ویژه در قسمت فوقانی است. سوخو 75 یک جانشین رادارگریز (یا حداقل تا حدودی) شایسته برای ناوگان MiG-21 در سراسر دنیا خواهد بود.

بنابر گزارش RIA، یک سرویس دهنده مالی، قیمت اولیه سوخو 75 حدود 30 میلیون دلار خواهد بود که در مقایسه با بیشتر جنگنده های آمریکایی و اروپایی موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است. Rostec اعلام نموده است که 300 دستگاه از این جنگنده را طی 15 سال آینده فراوری خواهد گرد. به گفته دیفنس اکسپرس، در اصل، این جنگنده، میگ 21 با قابلیت رادارگریزی بهبودیافته، سیستم های دیجیتال و سلاح های راهنمایی شونده دقیق است.

برای تماشا متن کامل گزارش اینجا را کلیک کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5294

به "فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید