ماریو گومس راهی ولفسبورگ شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مهاجم تیم ملی آلمان رسما به عضویت ولفسبورگ در بوندسلیگا پیوست.

ماریو گومس راهی ولفسبورگ شد

به گزارش خبرنگاران، ماریو گومس مهاجم تیم ملی آلمان که در یورو 2016 نیز برای تیم ملی کشورش به میدان رفت در نهایت به عضویت سبزپوشان ولفسبورگ درآمد. گومس که طی 236 بازی در بوندس لیگا، 138 گل به ثمر رسانده است، به ولفسبورگ ملحق شد.

گومس که اخیراً در لیگ ترکیه و بشیکتاش ترکیه توپ زد، پیش از این در فیورنتینا در لیگ ایتالیا نیز بازی نموده بود.

این مهاجم 31 ساله گلزن در سال 2013 از بایرن مونیخ راهی فیورنتینا شد و در ادامه به صورت قرضی در بشیکتاش توپ زد تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر به بوندسلیگا بازگردد و این بار پیراهن ولفسبورگ را به تن کرد.

کلاوس آلوس مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ با شادی از به خدمت دریافت این بازیکن گفت: در زمستان نیز برای به خدمت دریافت آلوس اقدام کردیم که پیروز نبودیم و در نهایت خیلی شاد هستیم که این بازیکن را جذب کردیم. او یک بازیکن بین المللی است که قطعا علاوه بر کیفیت بالای بازی که دارد، می تواند از نظر تجربه تیمی نیز به تیم ما یاری کند.

دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ نیز ردباره جذب این بازیکن گفت: از نظر من گومس بهترین مهاجم فوتبال آلمان است و آمار او به خوبی گواه این مسئله است. او شم بالای گلزنی دارد و در محوطه جریمه مهاجم بسیار خطرناکی است و خیلی شاد هستیم که او را در تیم داریم.

همچنین ماریو گومس نیز ابراز امیدواری کرد بتواند همراه تیم جدید خود پیروز باشد و در سطح بین المللی حضور داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 479

به "ماریو گومس راهی ولفسبورگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو گومس راهی ولفسبورگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید