ماشین تازه رونالدو ، یک شاسی بلند متفاوت

به گزارش تور آسیایی ارزان، روزیاتو نوشت: کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی فوتبال و ستاره تیم النصر عربستان، مجموعه خودروهای گران قیمتش را با خودروی جدیدی به ارزش تقریباً 500 هزار دلار ارتقاء داده است.

ماشین تازه رونالدو ، یک شاسی بلند متفاوت

رونالدو با انتشار عکسی از فراری آبی رنگ نو پورسانگ خود در اینستاگرام، خودروی لوکس نوش را برای 617 میلیون دنبال کننده اش، به نمایش گذاشت. در این تصویر، کریستیانو رونالدو با گرمکن و شلوار گوچی 2,200 دلاری، کنار فراری لوکس نوش ایستاده است.

اگرچه قیمت فراری نو رونالدو بسیاری را متحیر نموده است، اما به هیچ وجه گران ترین خودروی کلکسیون او نیست. ارزش این فراری نو رونالدو در برابر گران ترین خودروی کلکسیون او یعنی بوگاتی سنتودیچی 10.7 میلیون دلاری اش که تعداد محدودی از آن وجود دارد، چیزی نیست.

کلکسیون او شامل بوگاتی چیرون، بوگاتی ویرون و فراری مونزا نیز می گردد که هر کدام چندین میلیون دلار ارزش دارند. علاوه بر این خودروهای گران قیمت، رونالدو تعدادی لامبورگینی و رولز رویس نیز دارد.

در مصاحبه مشهورش با پیرز مورگان در نوامبر 2022، رونالدو اعتراف کرد نمی داند چند خودرو دارد. وقتی از او پرسیدند چند خودور در اختیار دارد، گفت: 20 تا، شاید 17تا. نمی دانم. من دو تا بوگاتی دارم. فراری؟

او در خصوص خودروی مورد علاقه اش گفت: رولز رویس راحت تر است و من آن را دوست دارم و به کمرم آسیب نمی رساند. پس بی نقص است.

به نظر می رسد علاقه رونالدو به خودروهای لوکس همچنان ادامه دارد و او تمایل دارد مجموعه خود را هر از چند گاهی با خودروهای نو گران قیمت، توسعه دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 بهمن 1402 بروزرسانی: 1 بهمن 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2586

به "ماشین تازه رونالدو ، یک شاسی بلند متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین تازه رونالدو ، یک شاسی بلند متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید