ماه عسل استقلال تمام شد؛ اغاز فصل سرد؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: هفته ششم رقابت های لیگ برتر در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز می گردد که در حساس ترین بازی این هفته استقلال باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود. ناگفته پیداست که این بازی چه در زمین مسابقه و چه بیرون از آن، حساسیت های زیادی دارد.

ماه عسل استقلال تمام شد؛ اغاز فصل سرد؟

به گزارش خبرنگاران، استقلال در 5 هفته نخست پیروز شده با 11 امتیاز یکی از دو تیم بالانشین جدول باقی بماند، ولی بازی های پیش روی این تیم در 4 هفته آینده، شرایط را به گونه ای نموده که نمی شود استقلال را در همه آن ها از پیش برنده، حتی روی کاغذ، دانست. استقلال پیش از دربی در هفته هشتم، دو بازی خارج از خانه با دو رقیب و سرمربی سابق دارد؛ اولی با امیر قلعه نویی و گل گهر و دیگری با صنعت نفت و علیرضا منصوریان. شاید ملاقات با صنعت نفت روی کاغذ بازی راحتی برای استقلال پیش از دربی تلقی شود، ولی از آنجا که قرار است این بازی در آبادان برگزار شود نمی شود کار شاگردان فرهاد مجیدی را راحت تصور کرد.

البته که بازی با امیرقلعه نویی هم همواره چالش های خاص خودش را دارد به ویژه اینکه در این فصل قلعه نویی با گل گهر یکی از مدعیان قهرمانی است و بازی هفته ششم این دو می تواند جدالی برای رسیدن به صدرجدول هم تلقی شود.

استقلال بعد از این دو بازی سخت خارج از خانه به تهران برمی شود تا در هفته هشتم در دربی به مصاف پرسپولیس بود. بازی ای که بسیاری از علاقمندان به فوتبال همین حالا چشم انتظارش هستند. بعد از دربی هم، اما کار استقلال و فرهاد مجیدی چندان راحت نیست، چون آن ها باید با یکی دیگر از تیم های بالانشین جدول یعنی پیکان مسابقه دهند. استقلال اگر از این 4 بازی سخت جان سالم به در ببرد و سرمای سختش را تحمل کند می تواند به قهرمانی در نیم فصل امیدوارتر از هر زمان دیگری شود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1933

به "ماه عسل استقلال تمام شد؛ اغاز فصل سرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل استقلال تمام شد؛ اغاز فصل سرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید