مثل کی روش به قلعه نویی هم فرصت بدهند ، 1401 یکی از بهترین سال های فوتبالی من بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، ستاره استقلال اعتقاد دارد یکی از بهترین سال های فوتبالش را پشت سر گذاشته و حالا تمام تلاشش را می کند تا به تیم ملی دعوت شود.

مثل کی روش به قلعه نویی هم فرصت بدهند ، 1401 یکی از بهترین سال های فوتبالی من بود

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

استقلال با شکست دادن فولاد در اهواز، سال 1401 را با قرارگرفتن در رده دوم جدول به اتمام رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان ساپینتو در یک مقطع 8 امتیاز با صدر جدول و پرسپولیس فاصله داشتند ولی حالا با جبران این اختلاف امتیازی، یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شوند. آرش رضاوند، هافبک استقلال درخصوص پیروزی در اهواز و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ می دهد. او تأکید دارد که استقلال 7 فینال مهم پیش رو دارد و برای دبل کردن در قهرمانی باید کمترین اشتباه را داشته باشد.

*بازی با فولاد چطور بود؟

بازی خوبی بود و بعد از مدت ها جو خوبی را در یکی از ورزشگاه های خوب ایران شاهد بودیم. امیدوارم این شرایط فراهم شود تا در تمام بازی های لیگ برتر، تمامی ظرفیت ورزشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد. تمام سرمایه استقلال و پرسپولیس هوادارانش هستند و امیدواریم مسائل ورزشگاه آزادی هم برطرف شود تا بتوانیم بیشترین تعداد هواداران را در بازی های خانگی ببینیم. در مورد بازی هم باید به این نکته اشاره کنم که نیاز مبرمی به گرفتن 3 امتیاز این بازی در سرانجام سال داشتیم و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. ما مستحق برد در این بازی بودیم.

*حتما از بازگشت به ورزشگاه فولاد آره نا احساس خاصی داشتی؟

من یک نیم فصل خوب را در فولاد پشت سر گذاشتم و خوشحال شدم که دوباره به این ورزشگاه برگشتم و هم بازی های سابقم را هم دیدم.

*در 7 بازی گذشته، 6 بازی را با برد پشت سر گذاشتید و به نظر می رسد استقلال در بهترین فرم ممکن قرار گرفته است؟

ما قبل از جام جهانی فرم خوبی داشتیم ولی در ادامه تعداد مصدومان تیم زیاد شد و همین موضوع برای تیم مشکل ایجاد کرد. خوشبختانه با رسیدن مصدومان اوضاع بهتر شد و خوب امتیاز گرفتیم.

*ولی همچنان تیم شما مصدوم می دهد!؟

ما بعد از جام جهانی بدنسازی کردیم و همین موضوع باعث شد تا برخی بازیکنان در تمرین یا مسابقه مصدوم شوند. به هر حال مصدومیت هم جزئی از فوتبال است ولی امیدوارم مصدومان هم خیلی زود به شرایط بازی برسند.

*در بالای جدول رقابت فشرده ای بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به نظرت کدام تیم در نهایت قهرمان می شود؟

نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد. بازی ها واقعا سخت شده و امتیاز گرفتن اصلا راحت نیست. شما دیدید که ما مثلا گل گهر یا فولاد را بردیم ولی با نساجی مساوی کردیم. همه تیم ها دنبال امتیاز گرفتن هستند، ما 7 بازی داریم که به هر کدام از آنها به عنوان یک فینال مهم نگاه می کنیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

*برخی معتقدند بازی های سپاهان در 7 هفته سرانجامی راحت تر است. با این موضوع موافقی؟

در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد. تمرکز ما روی نتایج سپاهان یا پرسپولیس نیست، ما فقط روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم تا بهترین نتایج را گرفته و در نهایت دبل قهرمانی را جشن بگیریم.

*ساپینتو هم با نتایج خوبی که گرفته، میان هواداران محبوبیت خاصی پیدا کرده است. تو هم مدتی پیش در مصاحبه با خبرنگاران به این موضوع اشاره کرده بودی که او مربی کاربلد و خوبی است. در مورد عملکرد این مربی صحبت می کنی؟

این نخستین سالی است که او در ایران مربیگری می کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می کنم.

*سال 1401 برای تو از لحاظ فوتبالی چطور بود؟

این یکی از بهترین سال های فوتبالی من بود. در فولاد که شرایط خوبی داشتم و بعد از بازگشت به استقلال هم شرایط خوبی برایم رقم خورد. امیدوارم سال بعد بهتر از این باشم.

*در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تازه تیم ملی چه صحبتی داری؟

امیدوارم همان فرصتی را که به کی روش دادند، به قلعه نویی هم بدهند تا برنامه ها و افکارش را در تیم ملی پیاده کند. همیشه هر انتخابی ممکن است موافق و مخالفان خاص خودش را داشته باشد ولی حالا فدراسیون تصمیم به انتخاب قلعه نویی گرفته و همه باید از این مربی حمایت کنند. ما نباید دنبال کوبیدن قلعه نویی باشیم و باید اجازه بدهیم که تیم ملی در آرامش باشد.

*فکر می کنی به تیم ملی دعوت شوی؟

تمام تلاشم را انجام می دهم تا این اتفاق رخ دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2241

به "مثل کی روش به قلعه نویی هم فرصت بدهند ، 1401 یکی از بهترین سال های فوتبالی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل کی روش به قلعه نویی هم فرصت بدهند ، 1401 یکی از بهترین سال های فوتبالی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید