تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی ، پرسپولیس در رتبه 90

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا، با 4 پله سقوط در رتبه 90 نهاده شد.

تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی ، پرسپولیس در رتبه 90

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (25 آذر) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1622 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن ایستاده است؛ این در حالی است که با تیم سوم آسیا تنها یک امتیاز اختلاف دارد، اما این تیم در سطح دنیای و در مقایسه با هفته گذشته با 4 پله سقوط در رتبه 90 دنیا نهاده شد.

استقلال با 1532 امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته، اما نسبت به هفته قبل در آسیا 2 پله صعود نموده و در رتبه 14 ایستاده است، این تیم در سطح دنیای نیز با 5 پله صعود در رده 224 نهاده شد.

سپاهان اصفهان با 1465 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. صندلی این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر ننموده و همچنان در رتبه بیست و پنجم نهاده شده است. سپاهان با 13 پله صعود در سطح دنیای در رتبه 374 قرار گرفته است.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. صنعت نفت آبادان و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1680 امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1630 امتیاز در صندلی دوم و کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1623 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با 1616 امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن جای گرفته است.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 2 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با 2085 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1938 امتیاز در رتبه دوم گرفته جای گرفته است.

منچسترسیتی 1926 امتیازی به رتبه سوم صعود نموده است و پاری سن ژرمن با 1915 امتیاز با یک پله سقوط در رتبه چهارم نهاده شده است. اتلتیکو مادرید هم با 1907 امتیاز مانند هفته گذشته پنجمین تیم برتر دنیا است.

از نکات قابل توجه در این رده بندی این است که یوونتوس به رتبه هشتم فوتبال باشگاهی دنیا صعود نموده و پس از مدت طولانی به جمع 10 تیم برتر دنیا بازگشته، اما بارسا به رتبه دهم سقوط نموده است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید

رئال مادرید

اینتر میلان

یوونتوس

لایپزیگ

بارسلونا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1419

به "تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی ، پرسپولیس در رتبه 90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی ، پرسپولیس در رتبه 90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید