منچسترسیتی، رقیب بارسلونا و رئال مادرید در راه جذب هالند

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- منچسترسیتی می خواهد در تابستان مهاجم بزرگی به خدمت گیرد.

منچسترسیتی، رقیب بارسلونا و رئال مادرید در راه جذب هالند

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند، شاه ماهی بازار جابجایی تابستانی خواهد بود و بزرگ ترین تیم های اروپا کوشش می نمایند این فوق ستاره آینده دنیای فوتبال را به ترکیب خود اضافه نمایند؛ انتظار می رود قوی ترین تیم های اروپا، جدال های جالبی بر سر خرید این گلزن دورتموند داشته باشند. به نقل از دیوید اورنستین از اتلتیک، منچسترسیتی در بازار جابجایی ژانویه خریدی نخواهد داشت اما انتظار می رود آن ها در تابستان خرید مهمی داشته باشد.

احتمالا منچسترسیتی در تابستان یک مدافع چپ و یک هافبک مرکزی خریداری خواهد نمود اما مهم ترین خرید آن ها به احتمال فراوان یک مهاجم نوک خواهد بود. طبق یافته های این خبرنگار معتبر اتلتیک، ارلینگ هالند گزینه اول تقویت خط حمله منچسترسیتی است اما مشخصا رقابت بر سر جذب این غول نروژی بسیار داغ خواهد بود. با این حال قهرمان لیگ برتر انگلیس سخت کوشش خواهد نمود تا این مهاجم دورتموند را به ترکیبش اضافه کند. منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای دیدار با نمایندگان هالند طی هفته ها و ماه های آینده است اما میل خود بازیکن برای انتقال به تیم آینده اش نیز شرط است.

در راه جذب هالند، احتمالا رئال مادرید بزرگ ترین تهدید برای منچسترسیتی خواهد بود اما اگر لوس بلانکوس بتواند کیلیان ام باپه را جذب کند، ممکن است از خرید این گلزن 21 ساله منصرف شوند. خیلی از منابع خبر داده اند که بارسلونا توان مالی برای رقابت جهت جذب هالند را ندارد اما بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن هم می توانند مقاصد بالقوه این مهاجم نروژِ باشند. منچسترسیتی مطمئن است که می تواند پیشنهاد جذابی برای جذب هالند ارائه کند؛ در لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد هم هنوز علاقه هایی به جذب او دارد اما بعید به نظر می رسد این علاقه، دو طرفه باشد.

اگر سیتی نتواند هالند را خریداری کند، گزینه های دیگری هم خواهد داشت. الکساندر ایساک گزینه جالبی برای منچسترسیتی است و آن ها هم چنین شرایط پیشرفت دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا را هم آنالیز می نمایند. پیوستن هری کین به منچسترسیتی هم غیرممکن به نظر نمی رسد، به خصوص اگر او با قیمتی منصفانه در بازار قرار گیرد اما یک عامل معین نماینده در انتقال هری کین، سن او است چرا که این مهاجم انگلیسی تاتنهام در ماه جولای، 29 ساله می گردد.

بارسلونا و رئال مادرید بر سر جذب ارلینگ هالند با یکدیگر رقابت می نمایند. به نظر می رسد که شایعات وجود بند 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند با بروسیا دورتموند واقعی باشد و این بازیکن پس از گذراندن 2 سال درخشان در دورتموند از این باشگاه خارج گردد. ارلینگ هالند که به عنوان یکی از استعداد های برتر آینده فوتبال شناخته می گردد، علاقه مندان زیادی دارد. اما گویا خود بازیکن علاقه دارد به لالیگا برود و حال رقابت سختی بین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب این بازیکن وجود دارد.

به نقل از مارکا، ارلینگ هالند به طور غیر رسمی در حال مذاکره برای آینده خود با دیگر باشگاه ها است. رئال مادرید و بارسلونا هر کدام به شیوه خود و به طور مخفیانه در حال مذاکره با این بازیکن نروژی هستند تا او را متقاعد نمایند به باشگاهشان بپیوندد. این 2 غول اسپانیایی قصد دارند تا قبل از سرانجام پنجره جابجاییی در 31 ژانویه، با ارلینگ هالند برای فصل بعد توافق نمایند. خوان لاپورتا در حال فراهم کردن مقدمات این انتقال است. او با آزاد کردن حقوق بعضی از بازیکنان و تزریق نقدینگی میخواهد بارسلونا را برای پنجره جابجاییی تابستان آماده کند. در طرف دیگر رئال مادرید در اوضاع مالی و مالی خوبی به سر می برد و مشکل بزرگی بر سر راه کهکشانی ها برای جذب هالند وجود ندارد. در خصوص بروسیا دورتموند نیز، هیچ توافقی با ارلینگ هالند وجود ندارد.

کاتالان ها در حال آنالیز شرایط انتقال این بازیکن هستند و گفت و گو هایی با مینو رایولا در این میان وجود دارد اما تا کنون توافقی شکل نگرفته است. جذب ارلینگ هالند برای رئال مادرید نیز دور از انتظار نیست. در مادرید این احساس وجود دارد که زمان آن رسیده تا فعالیت و اقدامی بزرگ برای کسب رجحان در دهه آینده و ایجاد ترس و احترام دوباره در رقبا انجام گردد. آن ها می دانند که نباید در این فرایند تاخیری ایجاد گردد. با این حال هم ارلینگ هالند و هم مینو رایولا می خواهند تمامی موارد از جمله ماندن در بروسیا دورتموند را بسنجند. هالند تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، هر چند که توافق اولیه با زنبور ها این بود که این مهاجم تا 2 سال باید در این تیم بماند، اما با اینکه این هدف محقق شده است ماندن او در آلمان دور از انتظار نیست.

از طرفی دیگر رایولا می داند با بند 75 میلیون یورویی که در قرارداد ارلینگ هالند گنجانده است می تواند پول خوبی برای خود، بازیکن و والدین بازیکن به دست بیاورد و با این بند اکنون به رایولا دست بالاتر در مذاکرات را داده است. سران بروسیا دورتموند همان کسانی که می خواهند موفقیت های هالند در مادرید را جشن بگیرند به این توافق احترام خواهند گذاشت و از همین حالا در پی جایگزینان این مهاجم نروژی هستند. زنبور ها کریم آدیمی، ولاهوویچ، داروین نونیز و حتی ساشا کالایژیچ را زیر نظر دارند. با این حال احتمال جذب آدیمی بیشتر از دیگر بازیکنان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2114

به "منچسترسیتی، رقیب بارسلونا و رئال مادرید در راه جذب هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی، رقیب بارسلونا و رئال مادرید در راه جذب هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید