متا اپلیکیشن دنیای مجازی خود را راه اندازی کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، باشگاه خبرنگاران: متا یا فیسبوک سابق پلتفرمی را راه اندازی کرد که قدمی جدی برای ادغام واقعیت مجازی در دنیای واقعی است.

متا اپلیکیشن دنیای مجازی خود را راه اندازی کرد

به گزارش هیل متا یا همان فیسبوک سابق برنامه دنیای مجازی خود را روز آدینه راه اندازی کرد، زیرا این شرکت در حال پیشبرد برنامه هایی برای ایجاد یک metaverse است. برنامه Horizon Worlds برای کاربران بالای 18 سال با هدست Quest 2 در دسترس است، دستگاهی که به وسیله شرکت تابعه متا یعنی Oculus به مشتریان فروخته می گردد.

این شرکت گفته است برای کاربرانی که هدست نزدیک به 300 دلار دارند، دسترسی به Horizon World رایگان خواهد بود. در Horizon Worlds، کاربران می توانند دنیا هایی را که به وسیله کاربران دیگر ایجاد شده است کاوش نمایند و به ساختن بیشتر این دنیا ها یاری نمایند.

ادغام دنیای مجازی با واقعیت ضمن رعایت قوانین ایمنی

این شرکت بعلاوه بیان کرد که در حال راه اندازی یک بازی برچسب لیزری در برنامه و ایجاد قالب هایی برای کاربران است تا بتوانند بازی های خود را بسازند. در اطلاعیه ای که متا در روز آدینه منتشر کرد بیان کرد که می خواهد Horizon Worlds محیطی امن و محترمانه باشد و کاربران باید از رفتار شرکت در خط مشی VR پیروی نمایند. این پلتفرم بعلاوه گزینه های ایمنی را ارائه می نماید، یکی از این گزینه ها یک Safe Zone شخصی است که به کاربران اجازه می دهد به وسیله یک منو استراحت نمایند و بعلاوه افراد را مسدود، بی صدا یا گزارش نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2198

به "متا اپلیکیشن دنیای مجازی خود را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا اپلیکیشن دنیای مجازی خود را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید