معرفی بازی نوروزی: Animal Crossing: New Horizons

به گزارش تور آسیایی ارزان، یکی دو روزی تا شروع سال نو باقی مانده، ولی تعطیلات از همین حالا که هیچ، بلکه شاید بتوان گفت از ماه ها پیش شروع شده اند. سال های پیش هم در قالب سری مطالب معرفی بازی های نوروزی از شما خواسته بودیم تا در خانه بمانید و بازی کنید، ولی سال جاری قضیه فرق می نماید. می دانیم که سرگرمی اصلی اتان بازی ویدیویی است و قرار نیست وقت خود را به دید و بازدید بگذرانید، ولی این بار از دوستان و خانواده اتان هم بخواهید تا به شما بپیوندند. آن ها را با بازی های مختلف آشنا کنید، تعاملات اجتماعی خود را در بازی های آنلاین انجام دهید، یا حداقل یکی دو سریال یا انیمه طولانی به آن ها بدهید.

معرفی بازی نوروزی: Animal Crossing: New Horizons

در هر حال، ما مثل همواره بازی های نوروزی پیشنهادی ا مان را با در نظر دریافت زمانی که قرار است روی آن ها صرف کنید، رتبه بندی نموده ایم؛ یعنی در هر حال حاضر که بیش از دو هفته زمان تا خاتمه تعطیلات باقی مانده، سراغ بازی می رویم که تمام کردنش بیشتر از بقیه طول می کشد و از فردا، هر روز که جلوتر می رویم، زمان تمام کردن بازی های معرفی شده کمتر می شوند.

  • رکورد فروش عجیب و غریب انیمال کراسینگ؛ نینتندو چه کار می نماید؟

طولانی ترین بازی جدیدی که به تازگی عرضه شده، شماره جدید سری بازی های انیمال کراسینگ است. نینتندو سال جاری با بازی Animal Crossing: New Horizons سر و صدای زیادی به پا کرد و ما هم که کمی بازی را تجربه نموده ایم، می توانیم عینا دلیلش را برایتان بگوییم؛ انیمال کراسینگ خوراک زمان قرنطینه و اعصاب خردی است. دقیقا زمانی که ذهنتان درگیر ده ها مشکل مختلف و دغدغه های متعدد است، می توانید ساعت ها انیمال کراسینگ بازی کنید؛ موضوعی که برای هیچ بازی دیگری صدق نمی نماید، مگر سیمز یا بازی های استراتژی و شبیه سازی شبیه به آن.

شاید در ظاهر انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز یک بازی شبیه سازی مزرعه داری به نظر برسد، ولی بسیار بزرگتر و عمیق تر از یک بازی مزرعه داری معمولی است. در واقع حتی نباید بازی را یک شبیه سازی مزرعه داری بنامیم. در انیمال کراسینگ، مزرعه داری یکی از ده ها یا صدها کاری است که انجام می دهید و مزرعه داری حتی هسته اصلی بازی نیست. گیمرهای مملکت کلا با نینتندو غریبه هستند و برای معرفی انیمال کراسینگ می توانیم به راحتی بگوییم که بازی کم و بیش شبیه به هاروست مون است.

در انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز یک جزیره به شما داده می گردد که خودتان از صفر تا صد آن را می سازید؛ آن هم نه به صورت یه بازی استراتژی و بلکه مستقیما و با دست خودتان. یعنی اگر قرار باشد برای یکی از افراد داخل شهر خانه بسازید، بلند می شوید و چند ساعت درخت قطع می کنید، سنگ جمع می کنید و سپس خانه را می سازید. حالا باید برای خانه خود یا بقیه وسایل بسازید یا بخرید و دوباره یا خودتان به ساخت و ساز مشغول می شوید، یا میوه و گل و چوب می فروشید تا پول جمع کنید.

  • آیتم های سوپر ماریو به انیمال کراسینگ آمدند

نکته متفاوت انیمال کراسینگ که در هیچ بازی دیگری ندیده ایم، وابسته بودن آن به زمان واقعی است. هر روز بازی کاملا و دقیقا 24 ساعت و مطابق ساعت کنسول شماست. در زمستان، بازی زمستان است و در بهار، بازی هم بهار. روی کنسول های قدیمی، بازی نماینده ها ساعت کنسول خود را عقب و جلو می کردند تا سریعتر در بازی پیشرفت نمایند، اما روی نسخه سوییچ این اتفاق حدودا غیرممکن شده است.

مثل تمام بازی های نینتندو، در انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز هم با حجم بسیار زیادی از توجه به جزئیات و سیستم های متنوع روبه رو می شویم. بازی همچنین هرگز به شما نمی گوید که چه چیزی در چنته دارد و به تدریج بخش های مختلف و امکانات زیاد خود را رو می نماید. اغراق نمی کنیم اگر بگوییم پس از صد یا دویست ساعت بازی کردن، باز هم یک مکانیک کاملا جدید در بازی برای تان معرفی گردد.

انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز یکی از اعتیادآورترین و سرگرم نماینده ترین بازی هایی است که در چند سال اخیر عرضه شده و حسابی هم مناسب حال و روز فعلی است. چه روی نینتندو سوییچ و چه روی کامپیوتر به شکلی غیر قانونی که توضیحش نمی دهیم، می توانید انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز را تجربه کنید.

نام بازی: Animal Crossing: New Horizons

تهیه نماینده: Nintendo

سازنده: Nintendo

سبک: شبیه سازی

پلتفرم: نینتندو سوییچ

میانگین زمان تمام کردن: 500 ساعت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1569

به "معرفی بازی نوروزی: Animal Crossing: New Horizons" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: Animal Crossing: New Horizons"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید