مهاجرت کاری به آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

به گزارش تور آسیایی ارزان، مهاجرت کاری به آلمان به دلایل مختلفی صورت می گیرد و بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت کاری به آلمان هستند و این افراد توجیهات مخصوص خود را نیز دارند. همان طور که می دانید مهاجرت کاری به آلمان و اتحادیه اروپا در حالت کلی نسبت به سال ها پیش بسیار رشد کرده است. کشور آلمان به علت توجه به افراد ساکن در این کشور و اهمیت شغل و فعالیت جامعه خود در سطح جهانی، هم چنین اقتصاد و پتانسیل بالای این کشور و زیر ساخت هایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص قشر تحصیل کرده قرار گرفته است. کشور آلمان به کشوری صنعتی معروف می باشد، در نتیجه پذیرای مهندسان و طراحان توانمند هم از نظر علمی و هم از نظر فنی می باشد و در زمینه بهداشت و درمان نیز بسیار رشد قابل توجهی داشته است. می توان گفت که پیشرفت های دارویی و پزشکی و جراحی مغز از جمله همین موارد می باشند. مهاجرت کاری به آلمان راه و روش های متفاوتی داشته و برای افراد با شرایط تحصیلی، مالی و سنی و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است. معین است که برای مهاجرت کاری به آلمان به ویزای کار آلمان نیاز داریم که دریافت ویزای کار آلمان نیز مراحل خود را دارد و مهاجرت به آلمان نیز دارای قواعد خاصی است که در ذیل به آن ها می پردازیم.

مهاجرت کاری به آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

مهاجرت کاری به آلمان تقاضای بالایی دارد.

شرایط مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان شرایطی دارد که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم و توضیحاتی در مورد آن می دهیم پس با ما همراه باشید:

-اشتغال در زمینه هایی که در آلمان با کمبود نیرو روبرو هستند مثل رشته های پرستاری و رشته های فنی مثل مهندسی برق، مکانیک که تقاضای بالایی در آلمان برای آن ها وجود دارد.

-داشتن 3 تا 5 سال سابقه کار جهت مهاجرت کاری به آلمان الزامیست.

-تحصیلات شخصی که قصد مهاجرت کاری به آلمان دارد باید مطابقت لازم با نیاز کشور آلمان را داشته باشد.

-داشتن مدرک زبان آلمانی (رزومه شما را قوی تر خواهد کرد جهت پیدا کردن کار)

ذکر این نکته الزامی است که فعالیت و اخذ ویزای کاری در آلمان بدون دارا بودن مدرک زبان تخصصی آلمانی امکان پذیر نیست. هم چنین داشتن مدرک انگلیسی برای مشاغلی است که در شرکت هایی که به صورت بین المللی در کشور آلمان شعبه دارند صدق می کند. کشور آلمان به علت جمعیت کمی که دارد در رشته های مطرحی مثل رشته های پزشکی و دندان پزشکی و پرستاری تقاضای بالایی دارد، هم چنین به علت صنعتی بودن این کشور نیاز به مهندسان خبره از سراسر جهان دارد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به آلمان کدامند

برای مهاجرت کاری به آلمان مدارکی نیاز هست که در پایین آن ها را ذکر می کنیم:

-2 قطعه عکس رسمی گذرنامه(پاسپورت)

-خلاصه و رساله ای در مورد اهداف مهاجرت کاری به آلمان

-رزومه تحصیلات آکادمیک و شغلی شخص

-فرم قرارداد پر شده کاری با جزئیات کامل که توسط کارفرمای آلمانی تایید شده است.

-دارا بودن پاسپورت با حداقل اعتبار 1 سال تمام

-گواهی عدم سو پیشینه و داشتن شرایط تمکن مالی جهت اقامت در آلمان در مدت معین شده

-داشتن بیمه اجباری از سمت کارفرمای آلمانی یا در صورت نبودن بیمه اجباری، دارا بودن بیمه مسافرتی تا وقتی که شما بتوانید کار مورد نظر را پیدا کنید.

رشته های فنی و مهندسی تقاضای بالایی در مهاجرت کاری به آلمان دارند.

چگونه برای ویزای کاری آلمان یا مهاجرت کاری به آلمان اقدام کنیم

ابتدا باید پیشنهاد کار را از کارفرمای خود در آلمان دریافت کنید. آیا مدت زمان کار و اقامت شما طولانی می باشد یا کوتاه که باید خودتان در نظر بگیرید. مراحل بعدی مربوط به این است که شما باید بدانید که درخواست ویزا را به کجا بدهید که می تواند سفارت یا کنسولگری آلمان در ایران باشد یا از طریق خود آلمان صورت گیرد. مرحله بعدی این است که شما باید تمام مدارکی که برای اخذ اقامت کاری در آلمان نیاز هست را جمع آوری کنید و تمام اسناد مرتبط و لازم از جمله پاسپورت، بیمه کارفرما یا بیمه مسافرتی، اسناد مربوط به درخواست و قبول کار توسط کار فرما و برخی مدارک دیگر را همراه خود داشته باشید.

برای مصاحبه ویزا وقت بگیرید و هزینه ویزای کار آلمان را نیز باید پرداخت کنید. مرحله نهایی این است که باید در مصاحبه شرکت کنید و منتظر پاسخ از طرف سفارت آلمان باشید و پیگیری های لازم را انجام دهید.

برای مهاجرت کاری به آلمان باید مراحلی از جمله مصاحبه با کار فرما و دریافت دعوت نامه از وی را طی کنید.

روش های مهاجرت کاری به آلمان به چه صورت هستند

روش های مهاجرت کاری به آلمان به دو صورت هستند که ابتدا نام برده و سپس توضیحات مختصری در مورد آن می دهیم:

-ویزای جستجوی کار

-ویزای کاری (بلو کارت)

ویزای جستجوی کار برای زمانی کاربرد دارد که شما از کارفرمای آلمانی نامه یا دعوت نامه ای مربوط به کار نداشته باشید. ویزای جستجو که به ویزای کارجویان آلمان نیز مشهور می باشد به شما این امکان را می دهد که بتوانید در مدت زمان 6 ماه شغل مورد نظر را در آلمان پیدا کنید. به همین دلیل نیز به این ویزا (ویزا جستجو) ویزای 6 ماهه کار آلمان نیز می گویند. اگر در طول این مدت یعنی 6 ماه بتوانید با کارفرمای خود به توافقات لازم جهت شروع به کار برسید، می توانید ویزای جستجو را به ویزای کاری آلمان تبدیل کنید و شرایط اقامت برایتان بسیار متفاوت تر خواهد بود.

اگر بخواهیم در مورد ویزای کاری (بلوکارت) آلمان صحبت کنیم می توانیم چنین بگوییم که با داشتن بلو کارت می توانید به صورت دائم در آلمان مشغول به کار شوید و اقامت دائم نیز بگیرید اما با داشتن ویزای جستجو تنها می توانید مدت محدودی(6 ماه) کار کنید. هم چنین فقط با بلو کارت است که اجازه رسمی کار کردن در آلمان را می توانید داشته باشید. قابل ذکر است که بلو کارت فقط مختص آلمان نیست و هر شخصی که در اتحادیه اروپا زندگی می کند و درآمد معینی در مدت زمان معینی دارد می تواند با دریافت بلو کارت در هر کشوری که عضو اتحادیه اروپا می باشد، نیز فعالیت داشته باشد. از راه های دریافت بلو کارت ثبت شرکت و استخدام در آن شرکت می باشد. اگر بخواهیم مزایای ویزای کاری آلمان را بیان کنیم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

-داشتن هزینه کم و احتمال پذیرش بالا

-امکان اخذ اقامت دائم

-امکان همراه داشتن و زندگی در کنار شما

-با داشتن ویزای کار دائمی آلمان نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد.

اقشار مختلفی به خصوص افراد تحصیل کرده به فکر مهاجرت کاری به آلمان هستند

اگر قصد دریافت ویزای کار آلمان را دارید، کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت بصورت کاملا تضمینی این ویزا را برای شما دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر قصد مهاجرت کاری به آلمان را دارید و تصمیم قطعی خود را گرفته اید، فرصت را از دست ندهید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

برای ورود به سایت این موسسه روی لینک کلیک کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1564

به "مهاجرت کاری به آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت کاری به آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید