موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا تبدیل شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای واصله، موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا تبدیل شد.

موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا تبدیل شد

تبدیل موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا

موزه پزشکی تاکری لیدز با میزبانی از یک مرکز تزریق واکسن کرونا در برنامه تاریخی واکسیناسیون انگلیس مشارکت می نماید. این موزه سالن کنفرانس خود را به یک پایگاه واکسیناسیون تبدیل نموده و گروه های آسیب پذیر با مراجعه به آن می توانند دوزهای مختلف واکسن فایزر-بیون تک را دریافت نمایند.موزه پزشکی تاکری بیش از دو دهه قدمت دارد و با مجموعه ای متشکل از 47 هزار آیتم از تجهیزات پزشکی در گذر تاریخ، تاریخچه علم طب را ترسیم می نماید.

نت ادواردز (Nat Edwards)، رئیس این موزه گفت: توضیح مشاهده اینکه طب ممتاز مدرن در کنار تاریخچه قرن ها کوشش بشریت برای تشخیص و غلبه بر بیماری ها دست به کار می گردد، کار دشواری است.

ادواردز همچنین خبر شروع مذاکرات موزه تاکری برای میزبانی از سومین دور از آزمایش های واکسن کرونای ساخت شرکت واکسن سازی نواوکس و موسسه ملی تحقیقات سلامت انگلیس را نیز تایید کرد.

موزه پزشکی تاکری که در کنار بیمارستان سنت جیمز یورکشایر غربی در لیدز انگلیس واقع شد، در سال 1997 تاسیس شد و در سال 1998 عنوان موزه سال را دریافت کرد. از دیگر افتخارات این موزه می توان به کسب جوایزی چون جایزه دانشگاه استنفورد برای آموزش میراث فرهنگی اشاره نمود. این موزه قرار بود تابستان گذشته پس از 18 ماه نوسازی بازگشایی گردد، اما با شروع دور سوم از محدودیت های کرونایی در انگلیس فعلاً تعطیل مانده است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1399

به "موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ای در انگلیس به پایگاه تزریق واکسن کرونا تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید