نشست میراث فرهنگی بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران برگزار می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، سومین گفت و گو از سلسه نشست های تخصصی میراث فرهنگی استان تهران با موضوع بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران روز سه شنبه 14 اسفند ماه 97 در سالن همایش های موزه فرش برگزار می گردد.

نشست میراث فرهنگی بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، معاونت میراث فرهنگی استان تهران در نظر دارد نشستی را در راستای سلسله گفتگوهای تخصصی خود با موضوع بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران ترتیب دهد تا با یاری این حوزه اساتید و صاحب نظران به آنالیز موضوعات مختلف در حوزه میراث فرهنگی و شهرسازی تهران بپردازد.

در این نشست از مهدی علیزاده ، مالک و معمار اثر ثبتی خانه علیزاده دعوت بعمل آمده تا به آنالیز و ارائه ناگفته های معماری این اثر ملی بپردازد.

حضور علاقه مندان در این نشست آزاد است و به شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعطا می گردد.

نشست بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران روز سه شنبه 14 اسفند ماه از ساعت 14 لغایت 30/16در موزه فرش ایران به نشانی خیابان کارگر شمالی تقاطع خیابان دکتر فاطمی برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 347

به "نشست میراث فرهنگی بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست میراث فرهنگی بازشناسی میراث معماری مدرن شهر تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید