نمایش دموکراسی سفارشی به روی سن می رود

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - کانون تئاتر کاربردی موزه از کانونهای تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش دموکراسی سفارشی را از تاریخ 11 تا 30 بهمن ماه اجرا می کند.

نمایش دموکراسی سفارشی به روی سن می رود

حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود این نمایش که به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگر گونه ها راه یافته ، با موضوع صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است،وی تعداد بازیگران این نمایش را 21 نفر و به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا عنوان داشت .

این هنر مند عرصه نمایش در ادامه افزود با برگزاری نمایش خلیل که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی از خیل شهدای دفاع مقدس است بصورت عملی نشان دادیم تلاش داریم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزشهای انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهیم کرد.

رییس پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره نمایش دموکراسی سفارشی و شیوه اجرای آن اذعان داشت این نمایش در حقیقت نشانگر تصمیم گیری در جهت بین حق و باطل است ، همانند شخصی که یک پا در قایق و یک پا در خشکی دارد و به لحظه تصمیم میرسد ،وی افزود این نمایش از جهاتی منحصر بفرد است و با دیدی روانشناسانه به درون انسانهای درگیرحوادث پرداخته و می کوشد دوراهی های تصمیم گیری را به شکلی عامه پسند نشان دهد.

این مدیر هنر مند در ادامه عنوان داشت محل برگزاری این نمایش باغ موزه قصر ساختمان زندانیان سیاسی و در قالب نمایش کاربردی و تاملی موزه اجرا می شود.

وی در سرانجام پردیس تئاتر تهران را مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم دانست تاکید کرد در ایام کرونا و قرنطینه تلاش کردیم به هر نحو ممکن و به یاری خدا چراغ پردیس تئاتر تهران را روشن نگه داریم و حجم تولیدات رادیویی ما در این دوران گواه بر موفقیت جهت ماست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1565

به "نمایش دموکراسی سفارشی به روی سن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش دموکراسی سفارشی به روی سن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید