نگارستان پردیس در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی گفت: نگارستان پردیس با هدف بسترسازی فعالیت های داوطلبانه مرتبط با انجمن ها، کانون ها، تشکل های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی صورت می گیرد.

نگارستان پردیس در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می گردد

مهدی کرمانی در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فردوسی 1400 اظهار کرد: در آیین افتتاح و گشایش عرصه های تازه تاسیس فرهنگی اجتماعی دانشگاه که شامل آمفی تئاتر وحدت و نگارستان پردیس می گردد، یک مکان روباز در فضای سبز و سایه گستر دانشگاه است که می توان در آن برنامه هایی را برحسب شرایط برگزار کرد.

وی اضافه کرد: بعلاوه نگارستان پردیس یک مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و متشکل از یک فضای نمایشگاهی سرپوشیده دائمی برای مجموعه های دانشجویی دانشگاه است. سینما و یک مرکز اجتماعات مجهز به پرده دیجیتال 24 متر مربع با گنجایش حدود 500 نفر در این مکان می تواند در ارتباط با فراغت دانشجویان و هم در ارتباط با برنامه های فرهنگی اجتماعی متنوع مورد بهره برداری دانشجویان نیز شکل گیرد. سالن اجتماعات و سینمای دیجیتال روباز مجهز به فناوری های به روز صوتی و تصویری است.

کرمانی اعلام کرد: این مجتمع برای اولین بار در دانشگاه های کشور با هدف بسترسازی فعالیت های داوطلبانه مرتبط با انجمن ها، کانون ها، تشکل های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی راه اندازی می گردد.

مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: در کنار این مجتمع فرهنگی نمایشگاهی یک راسته نمایشگاهی دائمی وجود دارد که عمدتا به ارائه و آموزش هنرهای مرتبط با صنایع دستی اصیل ایرانی اختصاص پیدا می نماید. بعلاوه در کنار این مرکز فرهنگی فراغتی مجموعه ای را به عنوان کافه نشریات دانشجویی در نظر گرفته ایم که دانشجویان می توانند از این امکان برای برگزاری دورهمی و گعده های فرهنگی خود بهره لازم را ببرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1886

به "نگارستان پردیس در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگارستان پردیس در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید