همه هزینه های سفر به بالی

به گزارش تور آسیایی ارزان، تور بالی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است. مجموعه ای از 4 جزیره زیبا که در آنها جاذبه ها، سواحل، تفریح های آبی و موقعیت های بسیاری برای تفریح و استراحت فراهم شده است. اگر قصد سفر به بالی را دارید و می خواهید بدانید باید با خودتان چقدر ارز خارجی ببرید، در این مقاله از وبلاگ خبرنگاران همراه ما باشید.

همه هزینه های سفر به بالی
  • برای تور بالی چقدر پول ببریم؟
    • واحد پول بالی
    • هزینه اقامت در بالی
    • هزینه های غذا و نوشیدنی
    • هزینه کرایه قایق تفریحی در بالی
    • هزینه اینترنت در بالی
    • هزینه های گشت وگذار در بالی
    • هزینه بازدید از چند جاذبه بالی
    • هزینه های خرید در بالی
    • چقدر پول برای تور بالی ببریم؟

برای تور بالی چقدر پول ببریم؟

بالی در سمت غربی جزایر سوندا در اندونزی واقع شده است و دومین شهر پرجمعیت این کشور است. اگر شما به این مقصد توریستی افسانه ای می اندیشید، مهم است که بدانید به طور میانه در این تور خارجی چقدر هزینه خواهید داشت.

خبر خوبی که برای مسافران وجود دارد این است که رقابت زیادی برای ارائه قیمت های مناسب و خدمات متنوع در این جزیره وجود دارد که به کاهش هزینه های این سفر کمک می کند. خصوصاً اگر بودجه کمی را برای این تور خارجی در نظر دارید این مقاله برای مدیریت هزینه های سفر به بالی برای تان سودمند خواهد بود.

واحد پول بالی

بالی مقصدی در اندونزی است. درنتیجه ارزی که آنجا تبادل می شود واحد پول اندونزی یعنی روپیه اندونزی اسست. در بالی دیگر ارزهای معتبر مثل دلار و یورو نیز قابل استفاده است.

هزینه اقامت در بالی

اندازه هزینه، به سبک سفر شما بستگی دارد. در اینجا ما به بررسی تعدادی از گزینه ها می پردازیم

خوابگاه در مقابل اتاق خصوصی

تمامی برندهای بزرگ جهان در این جزیره کنندگی دارند. یک خوابگاه ممکن است شبی 10 دلار و یک اتاق مقرون به صرفه 20 دلار در شبانه روز باشد. یک اتاق میانه می تواند به 50 تا 60 دلار برای هر شب برسد، یک استراحتگاه لوکس ممکن است قیمتی برابر با شبی 300 دلار یا بیشتر داشته باشد.

بااین حال در این مقاله، ما فرض می کنیم که اگر برای تعطیلات بالی خود بودجه بندی می کنید، احتمالاً شبی 100 دلار یا بیشتر در اتاق هتل خود خرج نخواهید کرد. اگر می خواهید در هنگام یافتن محل اقامت در بالی قیمت های بهتری داشته باشید، سعی کنید در خارج از فصل توریستی به این مقصد سفر کنید. بیشتر اقامتگاه ها در این زمان از سال، قیمت های پایین تری ارائه می دهند.

هزینه های غذا و نوشیدنی

به طورکلی، آماده باشید که روزانه در حدود 70 دلار برای نوشیدنی ها، غذاها و فعالیت های خود هزینه کنید. اگر می خواهید در هزینه غذا و نوشیدنی صرفه جویی کنید، بهتر است از بازارها و مغازه های کوچک تر در اطراف جزیره خرید کنید.

هزینه تاکسی و حمل ونقل عمومی در بالی

راه های مختلفی برای گشت وگذار در بالی وجود دارد:

ماشین/راننده شخصی:

هزینه های این روش از حمل ونقل می تواند از 35 تا 100 دلار در روز متغیر باشد و شامل غذاها و نوشیدنی های راننده های دربست برای گشت ها نیز می شود.

دوچرخه ها:

قیمت اجاره این دوچرخه ها بین 5 تا 24 دلار در روز است و یکی از روش های محبوب حمل ونقل بین گردشگران است. اشکال اصلی این است که جاده ها می توانند به شدت شلوغ شوند و رانندگان محلی همیشه قابل پیش بینی نیستند.

کرایه اتومبیل:

یکی از روش های آسان و مقرون به صرفه کرایه اتومبیل است. تعداد زیادی آژانس کرایه در سراسر جزیره پراکنده شده اند. بااین حال، علائم و رانندگان غیرقابل پیش بینی می توانند مسیری آشفته را برای سفر ایجاد کنند.

تاکسی:

با شروع کرایه ها از 0.50 دلار، تاکسی ها معمولاً راه گرانی برای رفت وآمد به حساب نمی آیند. اشکال این روش این است که هر راننده ای صادق نیست. برخی از افراد ممکن است هر کاری برای افزایش کرایه انجام دهند.

حمل ونقل عمومی:

اتوبوس های خصوصی و عمومی هر دو در بالی مقرون به صرفه و برخی از آن ها به امکانات مدرن مجهز هستند. شاتل های عمومی دارای وای فای، تهویه مطبوع و قفسه های چمدان است و می توانید با قیمتی بین 1.50 تا 5.50 دلار از آنها استفاده کنید. اشکال اصلی این است که مسیرهای اتوبوس هم ازنظر مکان و هم ازنظر برنامه محدود هستند.

هزینه کرایه قایق تفریحی در بالی

قیمت اجاره قایق بالی به طور میانه از 250 دلار در روز شروع می شود. میانه قیمت کرایه هفتگی قایق در بالی 1800 دلار است.

هزینه اینترنت در بالی

با پرداخت مبلغ حدودی 5 دلار در روز شما می توانید به اینترنت نامحدود و پرسرعت دسترسی داشته باشید. هرچند بیشتر هتل ها و مراکز اقامتی وای فای رایگان نیز برای مسافران فراهم می کنند.

هزینه های گشت وگذار در بالی

تور بالی دارای فعالیت ها و جاذبه های فراوانی است که جوابگوی همه بودجه ها است. هزینه ورودی بیشتر معابد و موزه ها نسبتاً مقرون به صرفه و از 1 تا 5 دلار برای هر نفر متغیر است. اگر اهل فعالیت در فضای باز هستید، می توانید تورها و فعالیت هایی را پیدا کنید که از 20 تا 30 دلار برای هر نفر شروع می شوند، مانند کلاس های موج سواری، سفرهای غواصی و تورهای پیاده گردی جزیره که هرکدام طرفداران مربوط به خود را دارد و می تواند این تور خارجی را برای تان مجذوب کننده تر کند.

هزینه بازدید از چند جاذبه بالی

1. معبد Tanah Lot

قیمت تقریبی 4.20 دلار آمریکا

معبد تانا لوت یکی از نمادین ترین و زیباترین معابد بالی در تور خارجی است. این معبد بر روی صخره ای در اقیانوس قرار گرفته است و در هنگام جزر و مد، به نظر می رسد، ساختمان معبد روی آب شناور است. گردشگران این تور خارجی می توانند غروب خورشید را بر فراز معبد دیدن کنند و از منظره ها زیبای اقیانوس و منظره ها اطراف لذت ببرند. همچنین چندین فروشگاه سوغاتی و رستوران در نزدیکی این معبد وجود دارد.

2. پناهگاه جنگل میمون مقدس

قیمت تقریبی 5.60 دلار آمریکا

جنگل میمون اوبود یک پناهگاه طبیعی جنگلی است که بیش از 700 میمون و چندین معبد باستانی را در خود جای داده است. بازدیدنمایندگان می توانند بازی و تعامل میمون ها با یکدیگر را دیدن و همچنین جنگل های زیبا و محوطه معبد را کشف کنند. جنگل میمون ها همچنین خانه چندین گونه گیاهی و جانوری منحصربه فرد و در حال انقراض است که در این تور خارجی آنها را خواهید دید.

3. کوه باتور

قیمت: بسته به بسته تور و راهنما قیمت متفاوت خواهد بود.

کوه باتور یک آتش فشان فعال در مرکز بالی است. بازدیدنمایندگان می توانند به قله آتش فشان سفر کنند تا طلوع خورشید را بر فراز منظره زیبا دیدن کنند. پیاده روی این جاذبه نسبتاً آسان است و چندین راهنمای باتجربه برای هدایت بازدیدنمایندگان تور خارجی به قله وجود دارد. بازدیدنمایندگان همچنین می توانند از چشمه های آب گرم در پایه آتش فشان دیدن و در آنها استراحت کنند.

4. سافاری بالی و پارک دریایی

قیمت تقریبی 12.60 دلار آمریکا

سافاری و پارک دریایی بالی یک جاذبه محبوب خانوادگی در این تور خارجی است که به بازدیدنمایندگان این فرصت را می دهد تا از نزدیک با حیوانات مختلف آشنا شوند. این پارک دارای چندین بخش مختلف است، ازجمله یک سافاری با تم آفریقایی و یک آکواریوم با تم دریایی. بازدیدنمایندگان همچنین می توانند نمایش های حیوانات را دیدن کنند و سوار اتوبوس سافاری شوند تا حیواناتی مانند فیل، ببر و گورخر را از نزدیک ببینند.

5. تراس برنج تگالالانگ (مزارع برنج پلکانی)

قیمت تقریبی 1.40 دلار آمریکا برای ورودی و پارکینگ

تراس برنج تگالالانگ یک جاذبه طبیعی زیبا و منحصربه فرد است که در مرکز بالی واقع شده است. بازدیدنمایندگان می توانند در میان شالیزارهای سبز و سرسبز قدم بزنند و منظره ها خیره کننده اطراف را دیدن کنند. این منطقه همچنین دارای چندین کافه و رستوران کوچک است که بازدیدنمایندگان می توانند در آن از غذاهای سنتی بالیایی لذت ببرند.

هزینه های خرید در بالی

بالی به خاطر گزینه های خریدش از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن معروفیت دارد. می توانید سوغاتی ها و صنایع دستی را از 1 تا 2 دلار در این تور خارجی پیدا کنید. اگر به خرید گران قیمت علاقه دارید، می توانید کالاهای لوکس و برندهای مطرح را در مراکز خرید مجلل بالی بیابید.

بازارهای خرید لباس در بالی

مکان های زیادی برای خرید اقلام پوشاک در تور خارجی بالی وجود دارد، ازجمله بازارها، بوتیک ها و مراکز خرید. برخی از مقاصد محبوب خرید لباس در بالی عبارت اند از:

1. بازار Ubud: این بازار شلوغ طیف گسترده ای از اقلام لباس، ازجمله سارافون سنتی بالی، لباس ساحلی و لوازم جانبی را ارائه می دهد. در این بازار می توانید اقلامی را از حدود 3.50 دلار آمریکا پیدا کنید.

2. Seminyak: این منطقه مجلل در بالی به خاطر بوتیک های طراحان و فروشگاه های لباس شیک معروف است. قیمت ها در اینجا می تواند بالاتر از سایر منطقه ها بالی باشد، این قیمت ها از 14 دلار آمریکا شروع می شوند.

3. بازارهای ساحلی: بسکمک از سواحل بالی دارای بازارهایی هستند که لباس هایی مانند تی شرت و لباس شنا می فروشند. قیمت ها می تواند از 3.50 دلار آمریکا شروع شوند.

توجه به این نکته مهم است که قیمت ها بسته به کیفیت لباس و مهارت های چانه زنی شما می تواند متفاوت باشد. همیشه به خاطر داشته باشید که برای قیمت بهتر چانه بزنید، مخصوصاً اگر در بازارها و غرفه های محلی موجود خرید می کنید.

کوتا

یک مقصد توریستی محبوب در بالی است و ترکیبی از فروشگاه های پوشاک مقرون به صرفه، فروشگاه های موج سواری و غرفه های سوغاتی را ارائه می دهد. قیمت ها در اینجا می تواند متفاوت باشد، اما می توانید اقلام مختلف را از حدود 7 دلار آمریکا پیدا کنید.

انواع سوغاتی بالی

بالی محصولات مختلفی را برای سوغاتی دارد اما از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارچه و لباس باتیک

کنده کاری های چوبی بالیایی

زیورآلات نقره و طلا

نقاشی های سنتی بالی

سبد و کیف دستبافت

ادویه های محلی و قهوه

ماسک های سنتی بالیایی

سفال لومبوک

سارافون و روسری بالیایی

صنایع دستی پوسته نارگیل

این سوغاتی ها را می توان در بازارهای محلی، مغازه های سنتی و غرفه های سوغاتی در سراسر بالی یافت.

چقدر پول برای تور بالی ببریم؟

با درنظر گرفتن همه هزینه ها شما حداقل روزی 25 تا 50 دلار و حداکثر روزی 100 دلار در بالی بودجه نیاز دارید. البته برای یک سفر لاکچری باید این عدد را تا روزی 150 و حتی 200 دلار درنظر بگیرید. شیوه سفر شما، اندازه خریدهایی که دارید، غذا و نوشیدنی که انتخاب می کنید و... می تواند این بودجه را کنترل کند.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی همه هزینه ها در سفر به بالی پرداختیم. اگر دوست دارید در تور بالی یا دیگر تورهای شرق آسیا مثل تور فیلیپین، تور کامبوج، تور ایندوچاینا و... شرکت کنید، خبرنگاران با مجموعه ای از بهترین برنامه های سفر و برای خلق خاطراتی رویایی همراه شما خواهد بود.

منبع: دالاهو
انتشار: 16 اسفند 1402 بروزرسانی: 16 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3949

به "همه هزینه های سفر به بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه هزینه های سفر به بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید