پیروزی مدعیان و بازگشت مقاومت به جدول

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات تکواندو لیگ دسته اول که با حضور 5 تیم در خانه تکواندو جریان دارد، دو بازی از هفته دوم برگزار گردید که طی آن تیم های شهرداری ورامین و مقاومت پیروز به رجحان مقابل رقبای خود شدند.

پیروزی مدعیان و بازگشت مقاومت به جدول

شهرداری ورامین در دومین پیکار خود به ملاقات هیأت تکواندو نوشهر رفت و صاحب رجحان 7 بر یک شد و با 6 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد. سروش حسینی، احمدرضا مختاری، سالار رحمتی، حسین سیاه منصوری، علیرضا یوسفی، علیرضا نظری وشهاب روزبهانی 7 مرد پیروز ورامینی ها بودند و محمدرضا جمشیدی هم تنها پیروزی نوشهریها را به نام خود ثبت کرد.

در دیگر این ملاقات هم مقاومت 6 بر 2 خانه ورزش محلات را شکست داد. این تیم بعد از باخت هفته نخست به شهرداری ورامین سه امتیاز با ارزش کسب کرد و به جدول بازگشت و خانه ورزش هم از بازی نخست برابر شهرداری انزلی سه امتیاز کسب نموده بود برای ماندن در جمع مدعیان باید در بازی های بعدی خود امتیازات لازم را کسب کند.. در این ملاقات هم عرفان شالی، امیرحسین محمدخانلو، یاشار عطاردی، مهدی مجازی امیری، فردین سخاوت فر و محمدرضا محبی 6 پیروزی برای مقاومت کسب کردند و مصطفی قهرمانی و سعید احسانی هم مردان پیروز خانه ورزش بودند.

در ادامه این رقابت ها و از بازی ها هفته سوم خانه ورزش محلات با هیأت تکواندو نوشهر پیکار می نماید و مقاومت به ملاقات شهرداری انزلی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1523

به "پیروزی مدعیان و بازگشت مقاومت به جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مدعیان و بازگشت مقاومت به جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید