پیش بینی 7 تحلیل گر بازار سرمایه از تحولات بورس امروز دوشنبه

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران : نظر تحلیل گران بازار سرمایه درباره تحولات بورس تهران در روز دوشنبه 24 شهریور تاحدود زیادی متفاوت است.

پیش بینی 7 تحلیل گر بازار سرمایه از تحولات بورس امروز دوشنبه

به گزارش خبرنگاران در نظرسنجی انجام شده از هفت تحلیل گر، سه نفر از آنها پیش بینی نموده اند که امروز شاهد ریزش شاخص بورس خواهیم بود و سه نفر دیگر براین باورند که امروز روزصعود شاخص بورس پایتخت خواهد بود. یکی دیگر از تحلیل گران نیز بر این باور است که روز متعادلی در پیش خواهیم داشت.

تحلیل گرانی که معتقد به ریزش شاخص بورس امروز هستند، تاکید می نمایند در یک ماه گذشته همیشه وزنه عرضه از وزنه تقاضای حقیقی ها بیشتر بوده است. به صورت کلی همیشه فرایند شاخص بورس همسو با خالص خرید حقیقی ها بوده است، تازمانیکه فضای تردیدآمیز موجود ادامه داشته باشد، حتی با رشد جهانی قیمت دلار و تقویت سایر فاکتورها نمی توان شاهد ورود گسترده حقیقی ها به بازار بود. آنان پیشنهاد می نمایند نمادهای شستا و خودرو مجددا بازشود تا تردیدها و ابهام ها از بین برود.

در مقابل تحلیل گرانی که امروز سبزپوشی بورس تهران را پیش بینی می نمایند به مواردی از قبیل رشد قیمت جهانی دلار، افزایش قیمت جهانی کامودیت ها وحمایت حقوقی ها از شرکت های صادراتی و استقبال احتمالی از سهام پتروشیمی ها اشاره نموده وتاکید می نمایند می توان امیدوار بود که شاخص بورس در راستا رشد قرار بگیرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1237

به "پیش بینی 7 تحلیل گر بازار سرمایه از تحولات بورس امروز دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 7 تحلیل گر بازار سرمایه از تحولات بورس امروز دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید