چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیرعامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران روز چهارشنبه 24 شهریورماه سخن می گفت، با تاکید بر انجام کار به صورت تیمی گفت: در یک مجموعه واحد اگر کارها به صورت تیمی با درنظر گرفتن مدیران توانمند و کارکنان مسئولیت پذیر انجام شود، ضریب موفقیت بالاتر خواهد رفت.

چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب

وی در خصوص ادغام معاونت های تجاری و امور مشتریان بیان نمود: در حال حاضر با مصوبه هیات مدیره شرکت، این دو معاونت با هم ادغام شد اما پیاده سازی ساختار لایه های بعدی آن در حال انجام است.

دکتر زارعیان هم به نام سرپرست نو معاونت تجاری و امور مشتریان در بخش دیگری از این مرنام به بیان نکات راهبردی و اصلی معاونت نو پرداخت و گفت: همانطور که در معاونت امور مشتریان بحث ساده سازی ارایه خدمات به مشتری را مطرح کردیم در معاونت نو هم به ادامه ساده سازی فرآیند فروش محصول و ارایه خدمات به مشتری خواهیم پرداخت.

سرپرست نو معاونت تجاری و امور مشتریان به مسوولیت حساس و مهم این حوزه اشاره کرد و گفت: قطعاً مسئولیت هدایت این دو مجموعه که اکنون به یک حوزه تبدیل شده است سنگین و مهم است، از این رو موفقیت در این راه، کمک همه معاونت ها و حوزه های ستادی شرکت به ویژه معاونت های شبکه و فناوری اطلاعات را می طلبد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به نکات قابل توجه این حوزه در زمینه مدیریت زمان در انجام امور و به ویژه تفاهم نامه ها و قرارداد ها با سازمان های بیرونی، قوی تر شدن ارتباط با اپراتورهای ثابت و سیار، تنوع خدمات و توجه به ارایه سرویس های ارزش افزوده اشاره کرد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیر عامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت روز چهارشنبه 24 شهریورماه 1400 برگزار شد.

در این مرنام، داوود زارعیان، معاون پیشین امور مشتریان، به نام سرپرست نو معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت معرفی و از خدمات سرکار خانم مهدیه، معاون پیشین تجاری مدیرعامل تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش دیگر این مرنام، مسیب قبادیان، مدیر سابق مخابرات منطقه کرمانشاه به نام سرپرست نو اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات ارزنده محمدرضا بیگی ده آبادی، مدیر پیشین این حوزه تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1821

به "چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید