چه پرده ای برای آشپرخانه مناسب است؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، آشپزخانه هر خانه ای از مهم ترین مکان های آن است. اگر خوش شانس باشید و آشپزخانه ای داشته باشید که پنجره داشته باشد به راحتی می توانید از آن برای تهویه هوا بهره ببرید از سمتی می توانید با انتخاب پرده مناسب برای آن خانه خود را زیباتر کنید. اما از قلم نیاندازید که انتخاب پرده آشپزخانه به شدت مهم است.

چه پرده ای برای آشپرخانه مناسب است؟

به گزارش خبرنگاران، از سمتی باید پرده ای انتخاب گردد که احتیاج به دستکاری زیاد نداشته باشد و از طرفی دیگر مانع باز شدن پنجره نگردد.

نکته بسیار مهم در انتخاب پرده آشپزخانه جنس آن است چرا که پرده های اَشپزخانه به راحتی کثیف می شوند.

جنس پرده

با توجه به اینکه آشپزخانه با مواد غذایی و حرارت و چربی سر کار دارد بهتر است پرده ای برای آشپزخانه انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشد و کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین پرز ندهد.

هنگام انتخاب پرده آشپزخانه بهتر است در کنار زیبایی به نکات مهم دیگری مانند هدف خرید، جنس پارچه و ابعاد آن توجه داشته باشید.

به طور مثال اگر آشپزخانه شما نورگیر است و می خواهید نور کمتری وارد آن گردد از پرده های ضخیم تر و اگر تمایل به ورود نور دارید از پرده های توری و رنگ روشن بهره ببرید.

طرح پرده

پرده های رنگ روشن فضای آشپزخانه را عظیم تر و پرده های تیره باعث کوچک تر نشان دادن این فضا می شوند حتی اگر فضای آشپزخانه شما عظیم است بهتر است از پرده های تیره استفاده نکنید. چرا که هر چقدر فضا عظیمتر باشد برای شما دلنشین تر است.

برای آشپزخانه استفاده از پرده های طرح دار بهتر از انواع ساده است اما با این حال اگر از کاغذ دیواری استفاده نموده اید که در آن از طرح و نقش زیادی استفاده شده است، پرده ای ساده برای آشپزخانه در نظر بگیرید. انتخاب پرده ساده یا طرح دار باید با توجه به فضای آشپزخانه صورت گیرد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1662

به "چه پرده ای برای آشپرخانه مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه پرده ای برای آشپرخانه مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید