ویزای کانادا: در برنامه مهاجرت استانی، جا برای 2000 کارگر موقت وجود دارد

به گزارش تور آسیایی ارزان، آنگونه که دولت کانادا اعلام نموده است طی امسال 2000 کارگر خارجی موقت دیگر هم می توانند به وسیله برنامه مهاجرت استانی وارد کانادا شوند. برنامه مهاجرت استانی یا به اختصار PNP به استان ها و نواحی کانادا اجازه می دهد برای تامین نیازهای بازار کار سالانه تعداد معینی مهاجر کاری واجد شرایط را انتخاب نمایند.

ویزای کانادا: در برنامه مهاجرت استانی، جا برای 2000 کارگر موقت وجود دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

دولت کانادا در خبری که 12 مارس منتشر شده اعلام نموده است که در برنامه مهاجرت استانی جا برای 2000 کارگر موقت دیگر وجود دارد؛ این کارگران اساسا کارگران خارجی موقت هستند که در بلند مدت ساکن کانادا بوده و در جامعه این کشور حل شده اند و درجه مهارتی آنها در دسته بندی ملی مشاغل کانادا C است.

احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است کارگران خارجی موقت، خلاء طولانی مدت نیروی کار را پر نموده و به رشد اقتصاد یاری می نمایند. ما می دانیم که باید برای آنها فرصت هایی ایجاد کنیم تا بتوانند اقامت دائم بگیرند - و هدف از این جاهای اضافی در برنامه مهاجرت استانی دقیقا همین است. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا بعلاوه گفته است که این جاهای اضافی به آسیب پذیری کارگران یاری می نماید.

لازم به ذکر است کانادا به موجب برنامه چندساله مهاجرت میخواهد در سال 2019 برای برنامه مهاجرت استانی 61000 مهاجر جذب کند. این رقم 6000 نفر نسبت به سال 2018 بیشتر است. سخنگوی احمد حسین اعلام نموده است که 2000 جای خالی برای کارگران خارجی موقت بخشی از این افزایش برنامه ریزی شده است.

این خبر پس از آن اعلام شده است که اداره مهاجرت کانادا خبر از ایجاد جهت موقت برای پرستاران و مددکاران داد؛ این جهت موقت در 4 مارس افتتاح شد و تا 4 ژوئن 2019 در برابر پرستاران و مددکاران خانگی واجد شرایطی که پس از 30 نوامبر 2014 وارد کانادا شده اند باز خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با برنامه های مهاجرت استانی کانادا مطالعه لینک های زیر سودمند است:

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا (AINP)

برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP)

برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP)

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP)

برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک (NBPNP)

برنامه مهاجرت استانی نیوفانلاند و لابرادور (NLPNP)

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا (NSNP)

برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا (MPNP)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1797

به "ویزای کانادا: در برنامه مهاجرت استانی، جا برای 2000 کارگر موقت وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: در برنامه مهاجرت استانی، جا برای 2000 کارگر موقت وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید