گیرز 6 احتمالا رونمایی بزرگ ایکس باکس در تابستان سال جاری خواهد بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، اگر شما از هواداران کنسول ایکس باکس باشید، قطعا با بازی گیرز آو وار (Gears of War) آشنایی دارید. عنوانی که چندین سال است به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت عرضه شده و توانسته اند موفقیت بسیار خوبی کسب نمایند. تا الان ما شاهد 5 بازی از مجموعه گیرز آو وار بودیم و حال نوبت به شماره 6 رسیده است.

گیرز 6 احتمالا رونمایی بزرگ ایکس باکس در تابستان سال جاری خواهد بود

برای چندین سال است که از مجموعه گیرز آو وار خبری نیست و این مجموعه در نسل نهم چیزی عرضه نکرده است. آخرین بازی عرضه شده از مجموعه گیرز آو وار به نام گیرز 5 در سال 2019 عرضه شد و نتوانست مانند بازی های قبلی این مجموعه موفقیت کسب کند. علت اصلی آن هم تکراری بودن گیم پلی نسبت به شماره 4 بود که برای بسیاری از کاربران ناامید کننده بود.

حال طبق چیزی که اعلام شده، شماره بعدی مجموعه گیرز آو وار در تابستان سال جاری معرفی خواهد شد. این بازی قرار است در رویداد ایکس باکس در ماه ژوئن معرفی شده و اطلاعات بیشتری از آن منتشر گردد. همینطور اینکه امکان دارد که شرکت سازنده تاریخ عرضه این بازی را نیز اعلام کند ولی با توجه به چند سال اخیر در ماه ژوئن این بازی فقط معرفی خواهد شد.

هنوز نه رویداد ایکس باکس و نه بازی گیرز 6 به طور رسمی تأیید نشده اند. با این حال منابع رسمی اعلام کردند که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای رویداد بزرگ خود است و قرار در اواسط تابستان یک رویداد بسیار بزرگ را برای بازی های خود داشته باشد. یکی از اتفاقات بسیار مهم این رویداد نیز می تواند همین معرفی بازی گیرز 6 باشد.

در کنار بازی گیرز 6 در این رویداد ما شاهد بازی شبیه ساز پرواز 2024، ایندیانا جونز و حلقه بزرگ (Great Circle) خواهیم بود. همینطور اینکه در این رویداد بازی نو مجموعه کال آو دیوتی نیز معرفی خواهد شد که به وسیله شرکت اکتیویژن ساخته می گردد. همانطور که می دانید شرکت اکتیویژن دیگر جزئی از استودیوهای مایکروسافت است و به همین علت ما شاهد حضور این بازی در رویداد مایکروسافت خواهیم بود.

اگر اطلاعات منتشر شده از این رویداد صحیح باشد، ما با یک رویداد بسیار گسترده و پرمحتوا روبرو هستیم. در این رویداد چندین بازی مختلف وجود خواهد داشت و هواداران ایکس باکس قطعاً از آن لذت خواهند برد. مخصوصاً اینکه بازی گیرز 6 می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و اعتبار ایکس باکس را دوباره بالا ببرد. همینطور اینکه هواداران این بازی برای مدت زیادی است که بی خبر هستند و در نتیجه یک اتفاق خوب برای کاربران قدیمی ایکس باکس خواهد افتاد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1403 بروزرسانی: 21 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4843

به "گیرز 6 احتمالا رونمایی بزرگ ایکس باکس در تابستان سال جاری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیرز 6 احتمالا رونمایی بزرگ ایکس باکس در تابستان سال جاری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید