5 قهرمانی پرسپولیس در زمین رقم خورد؟!

به گزارش تور آسیایی ارزان، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در استادیوم، گفت: جای آن ها در این چند سال خالی بود و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بیشتر به استادیوم بیایند.

5 قهرمانی پرسپولیس در زمین رقم خورد؟!

وی در خصوص توقف استقلال مقابل پیکان توضیح داد: زمانی که 11 نفره بودیم و چه زمانی که 10 نفره شدیم موقعیت هایی داشتیم که سه امتیاز را بگیریم، ولی نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. من صحنه اخراج سیلوا را از دور دیدیم و فکر می کنم دروازه بان ما زودتر به توپ می رسید. به نظرم تصمیم داور سخت گیرانه بود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی که گفته بود یکسری ها نمی خواهند استقلال قهرمان گردد، گفت: پس از دربی که آخرین بازی سال بود، مصاحبه ای نکردیم. در آن بازی ما ضرر کردیم، چون پنالتی مان گرفته نشد. طوری جو را برگرداندند که گویا استقلال از داوری سود نموده و پرسپولیس ضرر نموده است. این کار ناجوانمردانه بود. کارشناسان شرح دادند که هافبک ازبکی پرسپولیس باید اخراج می شد. دیگر یک جا هایی خسته می شویم از اینکه مدام بگوییم نتایج بیرون از زمین اتفاق می افتد. یعنی پرسپولیس در پنج سالی که قهرمان شد نتایج درون زمین بود و سال جاری که در صدر جدول هستیم نتایج بیرون از زمین بوده است؟!

چشمی ادامه داد: من باز هم گلایه می کنم چرا رسانه ها به استقلال نمی پردازند که برترین خط دفاعی و عملکرد را داشته است؟ به نسبت نتایجی که استقلال گرفته، کمتر به آن پرداخته شده است. هر اتفاقی که برای رقبا می افتد رسانه ها دو سه هفته درگیر آن هستند. روز گذشته در کنفرانس خبری ملاقات پرسپولیس و طرفدار خبرنگاری طوری شرح می داد که فکر کردم کنفرانس او برگزار می گردد نه حمید مطهری! او می گفت پرسپولیس کنار بکشد تا بقیه قهرمان شوند. (در این لحظه خبرنگاران شرح دادند فرد مذکور عکاس پرسپولیس است و نباید با خبرنگاران مقایسه گردد.) اگر این موضوع هست، فقط سال جاری بوده و در پنج سال گذشته همه چیز سالم بوده است؟ حالا که استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد صحبت از نتایج بیرون از زمین می گردد.

وی در خصوص مسائل اقتصادی باشگاه استقلال و عدم پرداختی به بازیکنان یادآور شد: باشگاه کوشش خود را می نماید. یکسری مسائل پیش پای باشگاه می گذارند تا نتوانند به تعهدات شان عمل نمایند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر، گفت: نسبت به دوره قبلی گروه مان بهتر است، ولی گروه آسانی نیست که بگوییم تیم ملی صد درصد صعود می نماید. امیدوارم فدراسیون و همه کوشش نمایند بازی های محبت آمیز برگزار نمایند تا برای اولین بار از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2065

به "5 قهرمانی پرسپولیس در زمین رقم خورد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 قهرمانی پرسپولیس در زمین رقم خورد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید