خبرنگاران دفاع آشفته استقلال و رجحان الدحیل در نیمه نخست

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال الدحیل توانست نیمه نخست ملاقات برابر استقلال را با پیروزی سه بر دو پشت سر بگذارد.

خبرنگاران دفاع آشفته استقلال و رجحان الدحیل در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و حساس ترین ملاقات گروه سوم، از ساعت 22:15 در ورزشگاه الجوهره شهر جده به مصاف یکدیگر رفتند و در خاتمه نیمه نخست تیم الدحیل پیروز شد با نتیجه سه بر دو پیروز گردد.

استقلال توانست آغاز توفانی در ابتدای نیمه اول داشته باشد. در دقیقه 4 پاس خوب فرشید اسماعیلی به سمت راست و ارسال زیبای سیداحمد موسوی به روی دروازه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و توپ وارد دروازه الدحیل شد.

اما 6 دقیقه بعد نوبت الدحیل بود که دروازه استقلال را باز کند. در دقیقه 10 یک ارسال پشت مدافعین به ادمیلسون جونیور رسید و شوت این بازیکن را در ابتدا رشید مظاهری مهار کرد اما در برگشت اولونگا در مقابل دروازه خالی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 19 پاس بسیار خوب قایدی به فرشید اسماعیلی رسید و ضربه چیپ این بازیکن از ارتفاع لازم برخوردار نبود و توپ در دستان صالح زکریا سنگربان الدحیل نهاده شد. در دقیقه 24 شوت بسیار محکم و دیدنی مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه را زکریا سنگربان الدحیل به سختی مهار کرد. در دقیقه 25 موقعیتی برای الدحیل شکل گرفت که شوت محکم المعز علی را محمدحسین مرادمند با یک تکل زیبا راهی بیرون از زمین کرد.

دقیقه 27 پاسکاری مدافعین استقلال در خط دفاع و پاس مرادمند به ریگی رسید که این بازیکن در حالیکه کسی را در کنارش نداشت، روی زمین افتاد و با تصمیمی عجیب و غریب توپ را به مایکل اولونگا سپرد و او نیز در مصافی تک به تک به راحتی دروازه استقلال را باز کرد تا نتیجه دو بر یک گردد.

اما این خاتمه کار نبود. حرکت عالی فرشید اسماعیلی در دقیقه 34 و پاس در عمق این بازیکن به ارسلان مطهری رسید که مهاجم آبی پوشان نیز با یک ارسال زمینی به دهانه دروازه شیخ دیاباته را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن از میان پاهای دروازه بان الدحیل وارد دروازه شد.

در دقیقه 37 حرکت فوق العاده مهدی قایدی که دو بازیکن الدحیل را مقهور توانایی های خودش کرد و ارسال این بازیکن در حالی که از صالح زکریا گلر الدحیل عبور نموده بود، در دهانه دروازه و مقابل گل خالی، به دیاباته رسید ولی توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و ضربه این بازیکن در شرایطی فوق العاده به بیرون رفت که البته داور مسابقه یک کرنر به سود استقلال خاطرنشان کرد.

تیم فوتبال الدحیل پس از گل تساوی دوباره توانست از کناره زمین فرصت بسیار خوبی برای عبدالله الاحرق به وجود بیاورد تا این بازیکن گل رجحان تیمش را به ثمر برساند

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته نفراتی بودند که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان روانه میدان نموده است.

صلاح زکریا، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، محمد موسی، سلطان آل بریک، کریم بوضیف، علی کریمی، ادمیلسون جونیور، عبدالله الاحرق، المعز علی و میشل اولونگا بازیکنانی هستند که ترکیب الدحیل قطر برابر استقلال ایران را تشکیل می دهند.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در دو بازی گذشته خود مقابل تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق با کسب 6 امتیاز در صندلی نخست گروه سوم قرار گرفته است.

در دیگر ملاقات این گروه تیم های الشرطه عراق و الاهلی عربستان از ساعت 00:45 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1629

به "خبرنگاران دفاع آشفته استقلال و رجحان الدحیل در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دفاع آشفته استقلال و رجحان الدحیل در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید