تور هند ارزان: عکس، ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال، پیشنهاد هندی ها را رد کرد تا استقلالی گردد!

به گزارش تور آسیایی ارزان، یک وب سایت از کشور بوسنی و هرزگوین مدعی شد که استویان ورانیش بازیکن 35 ساله در راه پیوستن به استقلال است.

تور هند ارزان: عکس، ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال، پیشنهاد هندی ها را رد کرد تا استقلالی گردد!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دلنشجو، وب سایت sportsport کشور بوسنی در خبری عجیب مدعی شد که استویان ورانیش بازیکن 35 ساله تیم بوراتس بانیا لوکا قهرمان فصل گذشته بوسنی در آستانه پیوستن به استقلال است. این رسانه نوشته است: ورانیش در حال امضای قرارداد با قهرمان هشت دوره از لیگ ایران است که مدت ها منتظر قهرمانی بوده است. پیشنهادی که از کشور هند به دست ورانیش رسید، به مقدار کافی خوب نبود. بازیکن سابق تیم ملی بوسنی و هرزگوین ظاهرا در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

استویان اخیراً تیم بوراتس بانیا لوکا را ترک کرد و اطلاعات اولیه این بود که این بازیکن راهی تیمی از کشور هند می گردد اما ایستگاه تازه او احتمالا ایران خواهد بود. این اطلاعات از منابع نزدیک به این بازیکن به ما داده شده است. ورانیش بازیکن کلیدی قهرمان فصل گذشته لیگ بوسنی و برترین گلزن لیگ بود، اما ناگهان خبر خروج او از بانیا لوکا رسید.

او حالا در یک چالش خارجی مجذوب نماینده دیگر راهی ایران می گردد و آمدنش می تواند استقلال را در رسیدن به اهدافش و کسب عنوانی که طرفداران این تیم مدت ها منتظرش بودند یاری کند. SportSportبه طور غیر رسمی متوجه شد که این بازیکن امروز باید معاینات پزشکی را انجام دهد و به عضویت استقلال درآید اما باید منتظر تایید رسمی یان اخبار باشیم.

استقلال باشگاهی از تهران است و در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می نماید و در حال حاضر با 10 امتیاز پس از 4 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است و معین است که جاه طلبی های معینی برای قهرمانی دارد که جای تعجب نیست چرا که ما در خصوص تیمی صحبت می کنیم که 8 بار قهرمان لیگ ایران شده و در زمان بازی هایش، 80 هزار طرفدار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می نمایند. این تیم در سال های دور دو قهرمانی آسیایی را نیز کسب نموده است.

گفتنی است که این بازیکن طی روزهای گذشته توانست قراردادش را با باشگاه بوراتس بانیا لوکا فسخ کند و اکنون بازیکن آزاد محسوب می گردد. پست این بازیکن مهاجم است و باید دید این اخبار تا چه اندازه صحت دارد. پیش از این عنوان شده بود که آبی ها در پی جذب یک هافبک بازیساز هستند. ضمن اینکه ورانیش چند روز پیش صفحه رسمی باشگاه استقلال را فالو کرد و روز گذشته تصاویری از سفر و بلیط شرکت هواپیمایی قطر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1897

به "تور هند ارزان: عکس، ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال، پیشنهاد هندی ها را رد کرد تا استقلالی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: عکس، ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال، پیشنهاد هندی ها را رد کرد تا استقلالی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید