5 مورد از ترندهای رنگ لب که در سال نو محبوب هستند

به گزارش تور آسیایی ارزان، همانطور که با رسیدن به سال نو دکوراسیون خانه و استایل مان را بر اساس مد روز تغییر می دهیم، ترندهای آرایشی هم تغییر می نمایند و باید سبک آرایش مان را هم به روز کنیم. در نوروز 1403 و سال نو سبک های آرایشی نوی مد شده است که قبلا در خبرنگاران مگ به شکل کامل آن ها را معرفی نموده ایم. اما در این مطلب قرار است با هم ترندهای رنگ لب در سال نو را آنالیز کنیم و ببینیم کدام رنگ ها و سبک های آرایش لب مد شده است.

5 مورد از ترندهای رنگ لب که در سال نو محبوب هستند

1. رژ لب قرمز

قرمز کلاسیک اولین و پرهوادارترین رنگ در فهرست ترندهای رنگ لب در سال تازه است. شما بدون شک و تردید می توانید این رنگ را انتخاب کنید و از انتقال احساس اعتماد به نفس، قدرت و سرزندگی که منتقل می نماید لذت ببرید. فرقی ندارد از قرمز مات استفاده می کنید یا قرمز درخشان، این رنگ محبوب ترین رنگ رژ ترند 2024 است. کلا طیف رنگی قرمز جزو رژهای مجذوب نماینده و پراستفاده محسوب می گردد. برایی زیباتر دیده شدن بافت رژ لب قرمز توصیه می کنیم که ابتدا رویی لب نرم نماینده و بالم لب بزنید و سپس رژ لب بزنید.

پیشنهاد ما: رژ لب جامد تروکاور شماره A32

این رژ لب ایرانی در دسته رژ لب های مات واقع شده است. وزن آن 4.5 گرم است و رنگ قرمز زیبای آن تا 12 ساعت روی لب ماندگاری دارد.

2. رژ لب متالیک و براق

سبک آرایش متالیک هر روز هواداران بیشتری پیدا می نماید و این محبوبیت آنقدر زیاد شده که رژ لب های متالیک در فهرست ترندهای رنگ لب قرار گرفته اند. جلوه و درخشندگی فلزی در کنار تغییر هاله رنگ با تغییر در نور می تواند ابعاد تازهی از آرایش را به روی شما باز کند. رنگ های سبز و آبی تطبیق پذیری بیشتری نسبت به دیگر رنگ ها از خود نشان می دهند. البته اگر آرایش با رنگ های سرد را دوست ندارید هم مسئله ای نیست، تمام رژ لب های متالیک و براق زیبا هستند و آرایش شما را خاص می نمایند.

پیشنهاد ما: رژ لب جامد میستار مدل ML 12 شماره 12

ماندگاری این رژ لب ایرانی تا 12 ساعت است و رنگدانه های طبیعی آن لب های شما را به مدت طولانی خوش رنگ نگه می دارند. این محصول فاقد سرب و مواد آلرژی زا است و در فرمولاسیون آن از ویتامین E استفاده شده است. در فراوری آن از روغن کاپریکا پیلینگ تری گلیسیرید استفاده شده است و با حفظ رطوبت لب ها از خشکی و ترک خوردن آن ها جلوگیری می نماید. بافت نرم و درخشان دارد و برای آرایش های به سبک متالیک کاملا مناسب است.

3. رژ لب درخشان و شاین

انتخاب این مدل رژ لب نشانه ای از جسارت و سرزندگی شما است. سال تازه وقت خداحافظی با آرایش های ملایم و غرق شدن در دنیای رنگ های شاداب و درخشان است. همانطور که خط چشم های نئونی و سایه های گلیتری مد شده اند، رژ لب های براق و درخشان هم بسیار ترند شده است. اگر می خواهید یک آرایش خیره نماینده و مد روز داشته باشید از رژ لب قرمز شاین غافل نشوید.

پیشنهاد ما: برق لب مایع ویکتوریا اسپریت مدل FLAVORED مجموعه 6 عددی

این پک برق لب حاوی 6 برق لب در رنگ های متنوع است. بافت شاین دار عالی دارد و بیشترین رضایت خریداران از درخشندگی آن ها است. لب ها را نرم می نماید و خشکی های لب را ترمیم می نماید. عطر خوش آن از مزایای مورد توجه مصرف نمایندگان است. کمی لب ها را برجسته تر نشان می دهد، غلظت بالایی دارد و نسبت به محصولات مشابه حجم بیشتری دارد.

4. رژ لب پاستلی و کالباسی

درست است که گفتیم سال تازه وقت خداحافظی با آرایش های مات و ملایم است اما رژهای کالباسی و رنگ های پاستلی در آرایش لب هیچ وقت قدیمی نمی شوند. این رنگ ها ترکیبی از آرامش و مجذوب نمایندهیت برای افرادی که سبک های آرایش ساده را دوست دارند بسیار مناسب است. از صورتی کمرنگ تا بژ، همه جزو پالت پاستلی ترند شده در سال تازه هستند. افرادی که هوادار آرایش با ظاهر طبیعی هستند استفاده از این رژ لب ها در کنار رژ گونه هلویی مات بسیار کاربرد دارد. این پالت رنگی کار انتخاب برترین رژ لب بر اساس رنگ پوست را آسان نموده است.

پیشنهاد ما: رژ لب مدادی مای مدل SEMI MATT سری Black Diomond شماره 14

این رژ لب مدادی ویتامینه حاوی ویتامین B است که می تواند لب ها را به خوبی تغذیه نموده، پوست آن ها را نرم نگه دارد. به شکل عجیبی این محصول مورد توجه خریداران قرار گرفته و روی سایت خبرنگاران حدود 500 کامنت رضایت دریافت نموده است. به گفته خریداران ماندگاری عالی و بافت نرم و سبکی دارد. بعلاوه از پوسته پوسته شده لب جلوگیری می نماید.

5. لب های دو رنگ

آٰرایش لب به سبک دو رنگ می تواند در سبک آرایشی شما غوغا به پا کند. در فهرست ترندهای رنگ لب سال تازه سبک آرایش لب با دو رنگ مکمل با قدرت خودنمایی می نماید. در این سبک لب پایینی کمرنگ تر و روشن تر از لب بالایی آرایش می گردد تا ظاهری طبیعی داشته باشند. مثلا شما می توانید لب بالا را به رنگ هلویی و لب پایینی را به رنگ کرم ٰآرایش کنید. این مدل آرایش لب در کنار یک رژ گونه هماهنگ با رنگ های لب می تواند بسیار چشم نواز باشد. اگر برای تکمیل آرایش لب های خود در این سبک در پی خرید برترین انواع مداد لب هستید بد نیست که بخش آرایش لب را در فروشگاه خبرنگاران آنالیز کنید.

پیشنهاد ما: پالت رژ لب جامد آرت اسکین مدل لیپ گلوس شماره 02

این پالت رژ لب محصول ترکیه و یکی از محبوب ترین پالت های رژ لب در خبرنگاران است. 24 رنگ رژ لب ترند 2024 مختلف دارد که به خوبی با هم ترکیب می شوند. بعلاوه در این پالت رنگ های مکمل زیادی وجود دارند که به شما امکا اجرای آرایش لب دو رنگ را می دهد. بافت مخملی با ماندگاری بالا دارد که در حین غذا خوردن به هیچ وجه پاک نمی گردد.

مرور کلی

سال تازه زمان امتحان کردن سبک های آرایش جسورانه و فرق دارد. تمام ترندهای سال تازه نشان می دهد که قرار است در کنار هماهنگی با طبیعت، هیجانات درونی خود را با قدرت به نمایش بگذارید. این موضوع در فهرست رنگ رژ لب ترند نوروز 1403 که در این مطلب آن را آنالیز کردیم هم به خوبی نمایان است. برایمان بنویسید در این فهرست کدام رنگ مورد علاقه شما است و دوست دارید کدام سبک آرایشی را برای مهمانی ها انتخاب کنید.

منبع: ellebrow

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1402 بروزرسانی: 20 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4061

به "5 مورد از ترندهای رنگ لب که در سال نو محبوب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از ترندهای رنگ لب که در سال نو محبوب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید