آخرین کوشش سیاستمداران ایتالیایی برای جذب آرای مردم در انتخابات

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران : در حالی که انتخابات سراسری ایتالیا قرار است روزهای 24 و 25 فوریه برگزار گردد، سیاستمداران این کشور، سه شنبه کوشش های انتخاباتی خود را برای جلب نظر رای دهندگان ایتالیایی افزایش دادند.

آخرین کوشش سیاستمداران ایتالیایی برای جذب آرای مردم در انتخابات

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ کوشش سیاستمداران ایتالیایی برای کسب آرای بیشتر در حالی است که تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد یک سوم مردم این کشور هنوز تصمیم نهایی برای شرکت در انتخابات نگرفته اند.

انجام نظرسنجی در مورد صندلی احزاب ایتالیایی در انتخابات آینده، در دو هفته گذشته ممنوع بوده است ولی نتایج یک نظرسنجی مهم در ایتالیا نشان می دهد، 27.7 درصد مردم هنوز تصمیم نگرفته اند به چه حزبی رای دهند و یا ممکن است به طور کلی در انتخابات شرکت ننمایند.

این مساله می تواند موجب بی ثباتی مجدد سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو گردد. ایتالیا در نوامبر 2011 میلادی در آستانه بجران بزرگ بدهی نهاده شد و این مساله منجر به کناره گیری سیلویو برلوسکونی از قدرت شد و ماریو مونتی جانشین وی شد.

بر اساس این نظرسنجی 5 میلیون نفر از مردم ایتالیا معادل 10 درصد رای دهندگان این کشور در روزهای پایانی در مورد این که به چه حزب و گروهی رای دهند، تصمیم گیری می نمایند.

رهبران سیاسی ایتالیا قصد دارند در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی همه کوشش خود را برای کسب آرای بیشتر انجام دهند. نظرسنجی ها در ایتالیا نشان می دهد حزب میانه رو-چپگرای ایتالیا 4 تا 5 امتیاز بیشتر از حزب میانه رو- راستگرای برلوسکونی در اختیار دارد.

محتمل ترین نتیجه انتخابات ایتالیا این خواهد بود که لوییجی برسانی رهبر حزب میانه رو- چپگرای ایتالیا برای در اختیار دریافت کنترل مجلس سنا چاره ای جز ائتلاف و همگرایی با ماریو مونتی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 218

به "آخرین کوشش سیاستمداران ایتالیایی برای جذب آرای مردم در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین کوشش سیاستمداران ایتالیایی برای جذب آرای مردم در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید