شروع مزایده ها برای فروش موتورسیکلت بالای 250 سی سی

به گزارش تور آسیایی ارزان، 161 موتورسیکلت بالای 250 سی سی برای فروش به مزایده گذاشته شدند. معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی از مشخص تکلیف حدود 74 هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم اطلاع داد. او گفت: تا به امروز 4 مزایده فوق العاده برای موتورسیکلت های بالای 250 سی سی برگزار گردید و حدود 161 دستگاه به فروش رسید.

شروع مزایده ها برای فروش موتورسیکلت بالای 250 سی سی
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با اشاره به شروع فرآیند معین تکلیف موتورسیکلت های بالای 250 سی سی گفت: در راستای معین تکلیف اقلام در اختیار سازمان و بر اساس بند 5 تغییرات متفرقه سال 1402 و بعلاوه با عنایت به مصوبه شورای امنیت کشور تا به امروز 4 مزایده فوق العاده بین دستگاه های مشمول برای موتورسیکلت های بالای 250 سی سی در اختیار برگزارشده و در حدود 161 دستگاه با مبلغ 140 میلیارد ریال به فروش رسیده است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول اضافه کرد: تا سرانجام امسال تعداد 4 مزایده فوق العاده مختص موتورسیکلت بالای 250 سی سی برگزار می گردد و کلیه دستگاه های مشمول می توانند به وسیله مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام کنند.

غلامی از معین تکلیف حدود 74 هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم اطلاع داد و گفت: فروش اموال منقول با رشد 425 درصدی از زمان ورود هیات مدیره نو سازمان (از سال 1401 تا به امروز) در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل به رقم 20 هزار میلیارد تومان رسیده است.

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان از بازگشت 37 هزار میلیارد تومان کالا به وسیله اعاده به صاحبان مشاغل و چرخه فراوری با رشد 1.230 درصدی از زمان ورود هیات مدیره نو سازمان (از سال 1401 تا به امروز) در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل اطلاع داد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث چقدر است؟ / جدول مبلغ دیرکرد روزانه

هزینه نگهداری زانتیا چقدر است؟ آب قند آماده کنید!

گران ترین موتورسیکلت های بازار را بشناسید

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد / جدول تعرفه های نو

نیسان قشقایی 2024 با نامی خودرو به بازار می آید / مشخصات فنی و کاتالوگ

500 میلیون تومان مسدودی را برداشت کنید / آزادی وجه بلوکه شده خودروهای وارداتی

تعرفه واردات خودروهای برقی اعلام شد

منبع: بیت ران
انتشار: 29 بهمن 1402 بروزرسانی: 29 بهمن 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3371

به "شروع مزایده ها برای فروش موتورسیکلت بالای 250 سی سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مزایده ها برای فروش موتورسیکلت بالای 250 سی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید