آمریکا علاوه بر یاری به آلمان صدها نیروی نظامی به این کشور اعزام می نماید

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایسنا نوشت: خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع مطلع گزارش داد، آمریکا به رغم مناقشه با ناتو بر سر حضور نظامی در آلمان، میخواهد در هفته های آینده 600 سربازش را برای شرکت در یک رزمایش به این کشور اعزام کند.

آمریکا علاوه بر یاری به آلمان صدها نیروی نظامی به این کشور اعزام می نماید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

منابعی در کمیته دفاعی مجلس آلمان به خبرگزاری فرانسه گفتند، وزارت دفاع آمریکا به نمایندگان عضو این کمیته در مجلس آلمان نسبت به برنامه های خود برای اجرای رزمایش های برنامه ریزی شده در این کشور اطلاع داده است.

یکی از این منابع اظهار کرد: این نظامیان آمریکایی از دهم ژوئیه رزمایش خود را در محدوده رزمایشی برگن/مانستر به همراه 400 پرسنل نظامی آمریکایی دیگری که از قبل در آلمان مستقر بوده اند اجرا خواهد نمود.

این رزمایش بخشی از مانوری موسوم به مانور نظامی مدافع اروپای 20 است که در ماه مارس به دلیل همه گیری کروناویروس اجرایش معلق شد اما بعدا تحت یک نام جدید به نام به علاوه مدافع اروپای 20

دولت آلمان روز چهارشنبه تایید کرد که دولت ترامپ به برلین اطلاع داده کاهش تعداد نظامیان آمریکا در این کشور را در نظر دارد.

از سوی دیگر به گزارش سی ان ان، پنتاگون به طور رسمی تایید نموده طرحش برای اعطای یک یاری امنیتی 250 میلیون دلاری به اوکراین را اجرا می نماید. این در حالی است که اعطای نیمی از این یاری منوط به این شده که کی ِیف در زمینه اصلاحات و مبارزه با فساد پیشرفت حاصل کند.

پنتاگون در بیانیه ای به سی ان ان گفت: وزارت دفاع آمریکا برنامه اش برای اعطای 250 میلیون دلار در سال 2020 در قالب ابتکار یاریهای امنیتی اوکراین به هدف استفاده در آموزش نظامی بیشتر، تجهیزات و مشاوره به هدف تقویت ظرفیتهای اوکراین برای دفاع موثر تر از خود در برابر تهاجم روسیه اعلام نمود.

بر اساس این بیانیه 125 میلیون دلار از این اعتبارات مشروط به پیشرفت حاصل کردن اوکراین در زمینه اصلاحات دفاعی بوده و قرار است به تامین تجهیزات به هدف پشتیبانی از برنامه های آموزشی جاری و الزامات عملیاتی بپردازد.

در این بیانیه تاکید شد: برنامه های مربوط به همکاری امنیتی با تداوم پیشرفت اوکراین در زمینه اصلاحات مهم در نهادهای دفاع و مبارزه با فساد ممکن می شوند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1058

به "آمریکا علاوه بر یاری به آلمان صدها نیروی نظامی به این کشور اعزام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا علاوه بر یاری به آلمان صدها نیروی نظامی به این کشور اعزام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید