آنچه در سفر به شانگهای باید بدانید

به گزارش تور آسیایی ارزان، راهنمای گردشگری در شانگهای

شناخت و قضاوت شهر شانگهای بسیار سخت است، از بخش مسحور کننده قدیمی شهر گرفته تا معماری محله پودونگ Pǔdōng ، هر یک دارای زیبایی ها و ویژگی های خاص خود هستند. تجربه نخستین سفر به شانگهای، بسیار متفاوت است. بازدیدکنندگان ممکن است با دیدن بزرگی شهر و هیاهو و ارتفاع آسمان خراش های آن سرگیجه گرفته و حتی نتوانند یک غذای چینی مانند xiǎolóngbāo یا سوپ دامپلینگ را بدون کثیف کردن لباس هایشان بخورند. اما با داشتن چندین هدایت و کسب اطلاعاتی از شانگهای، شما می توانید تجربه ای خوب از این شهر داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید:

آنچه در سفر به شانگهای باید بدانید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مراکز خرید:

Tianshan Tea City : در این فروشگاه سه طبقه در غرب شانگهای می توانید هر چیزی را که تصور می کنید پیدا نموده و خریداری کنید.

محله قدیمی شهر (Old Street): محله قدیمی شهر دارای مغازه های زیادی بوده و محل مناسبی برای خرید سوغاتی محسوب می گردد.

فروشگاه Spin : این فروشگاه زیبا در منطقه جینگ آن (Jingan for) بهترین گزینه برای خرید چینی الات شیک و ظروف غذاخوری خاص است.

Dong Liang : بهترین لباس های محلی و لباس هایی به سبک فرانسوی در این فروشگاه به صورت انحصاری عرضه می گردد.

محل اقامت

هتل های ارزان قیمت

Mingtown E-Tour Youth Hostel : ویژگی های متعددی سبب شده تا این مهمان سرا را یکی از بهترین نمونه های شانگهای بدانیم؛ فضای مناسب، محیط آرام و اتاق های راحت و کافه خوب این هتل از مهم ترین مزایای ان محسوب می شوند.

Le Tour Travelers Rest : محل خوبی برای اقامت گردشگران جوان با دیوارهای آجری و کف سیمانی در محله قدیمی جینگ آن (Jìngān).

مراکز اقامتی گروه متوسط

Pentahotel : این هتل با طراحی زیبا به شکل یک بوتیک در نزدیکی پارک Zhongshan واقع در غرب شانگهای واقع شده است.

Kevins Old House : این هتل قدیمی ؛ بسیار زیبا و راحت در چهار طبقه و به سال 1927 در محله فرانسوی ها ساخته شده و شما دوست ندارید اتاق های راحت آن را ترک کنید.

گروه هتل های گران قیمت

Langham Xintiandi : این هتل دارای حمام و وان های ویژه ژاپنی بوده و پنجره ها و چشم اندازی بسیار زیبا دارد.

Waldorf Astoria : این هتل بسیار زیبا در خیابان ساحلی بوند قرار داشته و دارای امکانات عالی در کنار کلوپ مردان اصیل و محترم (gentlemens club) و دارای چشم اندازی زیبا از شهر قدیم است.

Urbn : نخستین هتل حامی محیط زیست و فاقد الاینده های کربنی در چین که در محله Jingan قرار داشته و تمام سازه آن از آجرهای بازیافت و چوب ساخته شده که از Concession shikumen یا خانه دروازه سنگی آورده شده اند.

روش های حمل و نقل در شهر

ورود به شهر از فرودگاه: قطارهای فوق سریع ماگلو (Maglev- گونه ای از قطارها هستند که به طور شناور در هوا در فاصله کمی از ریل قرار دارند و بدون دریافت مقاومت زیادی از محیط می توانند با سرعت های بسیار زیاد به پیش بروند. این قطارها برای حرکت خود از نیروی الکترومغناطیسی بهره می گیرند) از فرودگاه بین المللی پودونگ (Pudong) به خیابان Longyang حرکت نموده و طی 8 دقیقه شما را به ایستگاه مترو خط 2 می رساند. از این محل شما می توانید به سایر خطوط مترو سفر کنید. فرودگاه بین المللی Hongqiao نیز توسط خطوط 2 و 10 مترو به مرکز شهر متصل می گردد.

مترو: متروی شانگهای گزینه ای بسیار عالی، امن، سریع و ارزان محسوب می گردد که می تواند شما را از ترافیک وحشتناک شهر نجات دهد. به خاطر داشته باشید ایستگاه های مترو شانگهای تا ساعت 10 حداکثر 11 شب فعالیت می نمایند.

تاکسی: تاکسی های شانگهای مناسب و ارزان بوده و به ویژه در ساعات شبانه که مترو به فعالیت خود انتها می دهد، گزینه مناسبی برای تردد در شهر محسوب می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 311

به "آنچه در سفر به شانگهای باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه در سفر به شانگهای باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید