معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در پنانگ

به گزارش تور آسیایی ارزان، هتل هالیدی این پنانگ Holiday Inn Resort Penang

این هتل 4 ستاره، در واقع دو ساختمان است که با پلی در آسمان به هم متصل شده اند. هتل هالیدی این پنانگ در کنار ماسه های سفید باتو فرینگهی Batu Ferringhi واقع شده است و در سال 2017 بازسازی شده است. این مجتمع در نزدیکی بازار شبانه پنانگ قرار گرفته است و تنها با 30 دقیقه رانندگی از هتل، به میراث جهانی یونسکو در جورج تاون می رسید. فرودگاه بایان لپاس 45 دقیقه ای تا هتل رانندگی دارد. در ادامه مطلب، خدمات رفاهی، تفریحی، انواع اتاق ها و فاصله هتل تا جاذبه های پنانگ را آنالیز می کنیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل هالیدی این پنانگ Holiday Inn Resort Penang را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در پنانگ

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل هالیدی این پنانگ

خدمات حمل و نقل رایگان، در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان های مالایی، چینی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل هالیدی این پنانگ ، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. از امکانات پذیرش می توان به میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، خدمات نگهبانی، انبار چمدان، میز راهنمای گردشگری و تبدیل ارزاشاره نمود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و این هتل آسانسور ندارد. خدمات نظافتی مانند خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه ای جداگانه مهیا خواهد بود.

خدمات مرکز تجاری، به همراه امکانات اتاق های ملاقات و فکس و فتوکپی با هزینه ای جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت پس اگر برای سفر های کاری به پنانگ سفر می کنید، نگران ملاقات های خود نباشید. خدمات اتاق و خدمات نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات رفاهی هتل هالیدی این پنانگ میباشد.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این پنانگ

از ویژگی های خوب این هتل برای بچه ها می توان به اتاق بازی اشاره نمود که دارای یک ایستگاه تعاملی مک، وسایل بازی پر پیچ و خم و یک اتاق بازی لگویی دارد که همه در برج فرینگهی و ساختمان های ساحل وینگ قرار دارند. استخر بچه ها در کنار استخر شنا قرار گرفته است. در ساحل یا تراس آفتابگیر هتل استراحت کنید.

در یک روز آفتابی می توانید در ساحل والیبال با دوستانتان بازی کنید یا به موج سواری بپردازید. باغ هتل، برای قدم زدن بهترین مکان است. امکانات باربیکیو هم در ساحل قرار داده شده است. آرایشگاه هتل مکان مورد علاقه اکثر خانم ها است و امکانات تناسب اندام و حمام آبگرم در مرکز تناسب اندام و مرکز سلامت و آبگرم هتل خستگی را از تنتان بیرون می آورد.

انواع غذاهای محلی و بین المللی را در آشپزخانه و کافه تراس Terrace Cafe میل کنید. در این رستوران حتی می توانید در فضای بیرون هم برای صرف غذا بنشینید. نوشیدنی های سبک به همراه تنقلات خوشمزه را در کافه کنار استخر و سالن لابی سفارش دهید. سری هم به کافه کنار ساحل به نام کافه هاری بزنید.

امکانات اتاق های هتل

می توانید یک اتاق در ساختمان بیچ وینگ و رو به ساحل انتخاب کنید یا اتاقی از برج فرینگهی، رو به خیابان برداریدکه این دو بخش بوسیله یک پل در آسمان به هم متصل شده اند. اتاق های تهویه مطبوع با طرح هایی زیبا و مبلمانی از جنس چوب و با طرحی کلاسیک تزئین و مبلمان شده اند. روزنامه، میز مطالعه، تلفن، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات در اتاق ها مهیا است.

تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، دوش، حوله ها ، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها فراهم شده است.

برای رزرو اتاق در هتل هالیدی این پنانگ ، یا دیدن عکس های بیشتر از آن، سری به قسمت رزرو هتل پنانگ در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل هالیدی این پنانگ

  • اتاق دابل برج فرینگهی با تراس: با مساحت 47 مترمربع است که نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره کینگ و دوش و وان حمام دارد. این اتاق بری افراد غیرسیگاری است.
  • سوئیت بچگانه برج فرینگهی: با مساحت 65 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش و وان در حمام دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • برج با نمای کوهستان : با مساحت 34 مترمربع است که نمایی رو به کوهستان و یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دوقلوی بیچ وینگ: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به تپه ها و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق تریپل بیچ وینگ: با مساحت 40 مترمربع است که نمایی رو به تپه ها و سه تخت یک نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق دابل بیچ وینگ: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره بسیار بزرگ به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق دابل بیچ وینگ: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به تپه ها و یک تخت دو نفره بسیار بزرگ به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق دوقلوی بیچ وینگ: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق سه تخت دابل بیچ وینگ: با مساحت 40 مترمربع است که نمایی رو به تپه و سه تخت دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • اتاق کینگ: با مساحت 35 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پنانگ

کافه استارباکس در خود هتل قرار گرفته است، رستوران د شیپ باتو فرینگهی در 100 متری، کافه بورا بورا در 200 متری و کافه گالری لیوینگ روم در 300 متری هتل واقع شده اند که با کمی پیاده روی به راحتی در دسترستان قرار می گیرد.

  • فاصله تا ایستگاه قطار پنانگ هیل: 7.6 کیلومتر است که با تاکسی 37 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا ترمینال اتوبوس کومتار: 11.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا پارک ملی پنانگ: 4.8 کیلومتر است که با تاکسی 12 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید استریت کیوآی: 7.5 کیلومتر است که با 20 دقیقه رانندگی به این محل می رسید.
  • فاصله تا گورنی درایو: 7.8 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا پنانگ هیل: 7.9 کیلومتر است با تاکسی 45 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید گورنی پلازا: 8 کیلومتر است که با تاکسی 25 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید گورنی پراگون: 8.2 کیلومتر است که با اتوبوس خط 101 بروید حدود یک ساعت و 25 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 25 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا باشگاه پنانگ تورف: 8.5 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا میدان پنانگ تایمز: 11 کیلومتر است که اگر با اتوبوس خط 101 بروید حدود یک ساعت و 25 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 37 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا پیاده روی بر روی رنگین کمان آسمان در کومتار: 11.2 کیلومتر است که اگر با اتوبوس خط 101 بروید حدود یک ساعت و 17 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 31 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا کومتار: 11.3 کیلومتر است با تاکسی 35 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا قلعه کورنوالیس: 12.2 کیلومتر است با تاکسی 33 دقیقه ای به آنجا می رسید. فاصله تا موزه واندر فود: 12.2 کیلومتر است با تاکسی 35 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا بندرگاه پنانگ: 12.6 کیلومتر است با تاکسی 45 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا پل پنانگ: 17.3 کیلومتر است با تاکسی 43 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس خط 101 یا خط 103، حدود یک ساعت و 17 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مزرعه پروانه های پنانگ: 6 کیلومتر است با تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی پنانگ: 19.7 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدل حلیم: 82 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی نزدیک 2 ساعت و 15 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل هالیدی این پنانگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالزی، پولائو پینانگ، 11100 پنانگ، جالان باتو فرینقی، 72

72, Jalan Batu Ferringhi, 11100 Penang, Pulau Pinang, Malaysia

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 271

به "معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید