اسامی خودروهای ایرانی که سال جاری به بازار می آیند ؛ از کادیلا تا واریانت ، نخستین خودروی مالی سایپا رونمایی می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، در پی اعلام خبر رونمایی از 9 خودرو نو در امسال، به آنالیز احتمال اینکه این خودروها کدام باشند، پرداخته ایم که پیش بینی می گردد با توجه به آن، بازار خودروی کشور به سمت رقابتی شدن پیش خواهد رفت.

اسامی خودروهای ایرانی که سال جاری به بازار می آیند ؛ از کادیلا تا واریانت ، نخستین خودروی مالی سایپا رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته، سید رضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت، در یک گفت وگوی تلویزیونی، ضمن تاکید بر اینکه خود نیز منتقد خودروسازان است، از رو به بهبود بودن این صنعت صحبت نموده و توضیح داد: امسال حساسیت های خاص بر روی کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری اعمال خواهد شد. فراوری 9 خودروی نو در امسال نیز در دستور کار است.

بعلاوه عبدالله توکلی لاریجانی- مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت - نیز تاکید نموده است که امسال سال تحول این صنعت خواهد بود و چندین خودروی نو، در بازار داخلی معرفی خواهد شد.

در پی اعلام این اظهارنظرها و اطلاعاتی که پیش تر (در سال گذشته) به وسیله دو خودروساز بزرگ کشور ارائه شده و رونمایی از بعضی از خودروها در سال 1400 صورت گرفت، احتمال می رود که 9 خودرو اعلامی به وسیله وزیر صمت خودروهای زیر باشند:

-ری را (ایران خودرو)

⁃ محصول پروژه TF21

⁃ نسخه پیشرفته تر وانت آریسان2 (وانت آریسان سه منطبق بر استانداردها شرکت ایران خودرو)

⁃ اطلس

⁃ آریا

⁃ سهند

⁃ وانت نو سایپا

⁃ کادیلا یا P90 (تندر90 ایرانی/سایپا-پارس خودرو)

⁃ واریانت (نخستین خودروی مالی سایپا بر پایه خودروی مالی مشترک سایپا و ایران خودرو)

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2253

به "اسامی خودروهای ایرانی که سال جاری به بازار می آیند ؛ از کادیلا تا واریانت ، نخستین خودروی مالی سایپا رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی خودروهای ایرانی که سال جاری به بازار می آیند ؛ از کادیلا تا واریانت ، نخستین خودروی مالی سایپا رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید