استانداردسازی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایرنا/ براساس خبرهای واصله، استانداردسازی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل صورت می گیرد.

استانداردسازی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل

محمد فرزاد میرزایی قلعه، مدیر کل توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای عالی منطقه ها آزاد کشور با بر شمردن ظرفیت های گردشگری منطقه ها آزاد به عنوان قطب گردشگری کشور و غرب آسیا گفت: منطقه ها آزاد به دلایل بیشمار از جمله عدم احتیاج به ویزا سالها است که میزبان مسافران و گردشگرانی از کشور های مختلف بخصوص از کشورهای همسایه هستند.

وی بعلاوه اضافه نمود: گردشگری و ظرفیت توسعه فرهنگی باعث فراوری قدرت نرم برای کشور می گردد، از این رو در برنامه های مختلف در کوشش هستیم سطح خدمات گردشگری منطقه ها آزاد را در فضای رقابت با کشورهای همسایه در نظر بگیریم تا کشور عزیزمان از ظرفیت بازار یک میلیارد نفری منطقه حداکثر بهره مندی را داشته باشد.

میرزایی قلعه ادامه داد: بخشی از برنامه های رقابتی و بازارسازی را استانداردسازی خدمات برای ناشنوایان و روشندلان عزیز معرفی کردند که در منطقه ها آزاد در چند فاز در حال اجرا است که از جمله آن به متناسب سازی این خدمات در ژئوپارک جهانی قشم اشاره نمودند.

وی با اشاره به ژئوپارک جهانی قشم گفت: ژئوپارک قشم امانت زمین شناسی غرب آسیا است که در منطقه ها آزاد قرار گرفته و در کوشش هستیم ضمن حفاظت پایدار از این مهم، زمینه بازدید حداکثری را متناسب با ظرفیت تحمل آن با روشهای مختلف فراهم کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 3 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5096

به "استانداردسازی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید