استفاده از ظرفیت های جامعه صنفی با واگذاری کار به بخش خصوصی محقق خواهد شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی داخلی با تبریک روز ملی اصناف و ولادت با سعادت امام رضا(ع) به خانواده عظیم اصناف و بازاریان کشور می گوید در همه عرصه ها و رخدادها شاهد حضور فعالانه قشر عظیم اصناف بوده ایم و باید از ظرفیت های جامعه صنفی استفاده شود.

استفاده از ظرفیت های جامعه صنفی با واگذاری کار به بخش خصوصی محقق خواهد شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

به گزارش اتاق اصناف ایران، محمدصادق مفتح به مناسبت روز ملی اصناف اظهار کرد: اصناف به عنوان اثرگذارترین قشر در قیام 15 خرداد و در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 57 حضور فعالانه داشتند و بعد از آن نیز در تمامی آوردگاه هایی که نیاز به حضور قدرتمند اصناف بود، انصافاً مردانه در صحنه حضور داشتند و در هشت سال جنگ تحمیلی و بازسازی های بعد از جنگ و همه مشکلاتی که برای کشور پیش آمد، اصناف کشور مورد اعتماد رهبران و یار نظام بودند.

وی شرح داد: این سابقه تاریخی مهم ترین دلیلی است که سبب شد حضرت امام خمینی (ره) از جامعه اصناف به عنوان بازوان ستبر انقلاب یاد کنند که این مسئله به دلیل دیدی است که حضرت امام خمینی(ره) نسبت به قدرت، تأثیرگذاری و پیشرو بودن اصناف در همه حرکت های قبل و بعد از انقلاب داشتند.

مفتح اضافه نمود: امیدوار هستم که مدیران و مسئولان قدر اصناف را بدانند و ظرفیت های جامعه صنفی را بشناسند و مسئولیت هایی که اصناف می توانند عهده دار شوند را به اصناف واگذار کنند و اعتقاد دارم که در برخی از مواقع در حق اصناف بی مهری هایی اجرا شده و جامعه صنفی کشور مورد کم لطفی قرار گرفتند اما همیشه و در همه مراحل مسئولان کشوری قدردان زحمات اصناف و بازاریان بوده اند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی شرح داد: امیدوار هستیم بیش ازپیش شاهد درخشش اصناف در بزنگاه های اقتصادی باشیم و اصناف نیز مثل سابق دستگیر مدیریت ارشد کشور باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1718

به "استفاده از ظرفیت های جامعه صنفی با واگذاری کار به بخش خصوصی محقق خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های جامعه صنفی با واگذاری کار به بخش خصوصی محقق خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید