اطلس دنده ای هم قیمت پژو 206 صفر کیلومتر!

به گزارش تور آسیایی ارزان، اطلس دنده ای G سایپا یا همان کوییک فیس لیفت، تازهترین خودرو سایپا است که وارد بازار شده و رکورد قیمتی تازهی برای خود ثبت نموده است. اطلس از پیشرانه تازه تیبا استفاده می نماید که برای اولین بار، با این خودرو به بازار آمده است. امکانات این خودرو نیز به روز شده است. این خودرو با وجود استفاده از پلت فرم قدیمی، قیمت بالایی دارد. به طوری که با پول آن می توان حتی شاهین در حد صفر سایپا را هم خرید. اطلس دنده ای چه قدر ارزش خرید دارد؟

اطلس دنده ای هم قیمت پژو 206 صفر کیلومتر!

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: رسیدن به شجره نامه اطلس دنده ای کار سختی نیست. کوییک یک فیس لیفت از تیبا هاچ بک است و اطلس نیز فیس لیفت کوییک است. در واقع باید گفت اطلس دنده ای فیس لیفت ضربدر دو تیبا هاچ بک است. اما مهم این جاست که هیچ ارتقا فنی ویژه ای روی این فیس لیفت ها صورت نگرفته است. فقط پیشرانه اطلس با کد M15 GSI، قادر به فراوری اندک توانی بیش تر از نسخه پیشین است.

قیمت سهند پارس خودرو ، شرایط فروش و زمان تحویل اعلام شد + مشخصات فنی

پیشرانه اطلس دنده ای

موتور M15 GSI اطلس دنده ای می تواند 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. این نیرو و گشتاور به وسیله گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو این خودرو منتقل می گردد.

آنالیز کامل اطلس سایپا را در کانال آپارات خبرنگاران دیدن کنید:

این پیشرانه به دریچه گاز برقی و سیستم VVT هم مجهز شده است. موتور M15 قبلی نصب شده روی خانواده تیبا و کوییک، دارای حداکثر قدرت 87 اسب بخار و 127 نیوتن متر گشتاور است.

هر چند اضافه شدن VVT روی پیشرانه باعث شتابگیری بهتر خودرو در آغاز حرکت می گردد، اما باید دید الزامات آلایندگی سازمان استاندارد، قرار است چقدر این شتاب را محدود کند.

پلت فرم اطلس دنده ای

اطلس دنده ای همچنان از پلت فرم قدیمی X200 سایپا استفاده می نماید، که ترکیبی از پلت فرم ریو و پراید است. این پلت فرم سواری نرم و هندلینگی بهتر از پراید دارد، اما ایمنی آن مناسب نیست.

تداوم استفاده از پلت فرم قدیمی در سهند و اطلس سایپا

امکانات رفاهی و ایمنی

تیپ G نمونه فول آپشن اطلس دنده ای و تنها نمونه راه یافته به بازار، تا الان است. در این تیپ علاوه بر تمامی امکاناتی که در تیپ S وجود دارند، شاهد نمایشگر 7 اینچی و دوربین دید عقب نیز هستیم.

فرمان تیپ G دارای کلیدهای کنترل سیستم صوتی است و صندلی ها در این تیپ با روکش چرم مصنوعی به دست متقاضیان می رسند.

تریم داخلی سایپا اطلس در تیپ G دو رنگ است. سانروف برقی، آنتن کوسه ای، آیینه های تاشو برقی و بدنه دو رنگ و رادیو پخش بلوتوث دار امکانات رفاهی در این تیپ هستند.

امکانات ایمنی مانند سیستم کنترل پایداری، چراغ بدرقه تا منزل، دی لایت و پوزیشن لایت، کامپیوتر سفری، TPMS و سنسور نور هم در تیپ G وجود دارند.

قیمت و رقبا

قیمت اطلس دنده ای تیپ G در فروردین ماه 1403 برابر 630 میلیون تومان در بازار است. در این بازه قیمتی خودرویی مانند شاهین G مدل 1401 در حد صفر نیز قابل خرید است.

پژو 206 تیپ دو صفر کیلومتر و پژو تیپ سه سقف شیشه ای در حد صفر نیز دیگر گزینه های قابل خرید با این قیمت هستند. شاید تنها عاملی که بتواند خریدار را راضی به خرید اطلس دنده ای کند، امکانات بیشتر اطلس است.

منبع: بیت ران
انتشار: 28 فروردین 1403 بروزرسانی: 28 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4965

به "اطلس دنده ای هم قیمت پژو 206 صفر کیلومتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس دنده ای هم قیمت پژو 206 صفر کیلومتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید