انتقاد فکری از رفتار ناجوانمردانه شفر، بازیکنانم استرس داشتند

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته اول رقابت های بیستمین دوره لیگ برتر عصر امروز شنبه با ملاقات تیم های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که این بازی با فزونی 2 بر صفر آبی های تهران به انتها رسید. وریا غفوری (58) و ارسلان مطهری (66) برای استقلال گل زدند.

انتقاد فکری از رفتار ناجوانمردانه شفر، بازیکنانم استرس داشتند

محمود فکری بعد از این بازی گفت: به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم که با تمام وجودشان بازی کردن و نمایش کم نقصی داشتن.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در هر دو نیمه موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم اما به خاطر استرس بازی اول نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

محمود فکری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: در نیمه دوم این شرایط تغییر کرد و خیلی بهتر بازی کردیم. می توانستیم تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم. قطعاً در بازی بعدی شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.

وی از عملکرد تیم مس رفسنجان هم به نیکی یاد کرد و گفت: تیم خیلی خوبی برابر ما بازی کرد. مطمئن هستم که مس رفسنجان در لیگ بیستم شرایط خوبی خواهد داشت و نتایج خوبی کسب خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل باز نشدن پنجره جابجایی این تیم با وجود پرداخت مطالباتش گفت: اگر مسئولان باشگاه پول شفر را داده باشند باید گلایه کنم از ایشان که کار جوانمردانه ای انجام نداده است. اگر او پولش را گرفته است باید می آمد و رضایت می داد.

وی در خصوص داشتن سه مهاجم خوب گفت: بستگی به شرایط بازی ها دارد که باید آنالیز کنیم از یک بازیکن مهاجم استفاده کنیم یا دو مهاجم یا بیشتر. این تصمیم بستگی به شرایط بازی و تیم حریف دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1324

به "انتقاد فکری از رفتار ناجوانمردانه شفر، بازیکنانم استرس داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فکری از رفتار ناجوانمردانه شفر، بازیکنانم استرس داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید