اندونزی: اگر ایران تخفیف بدهد، ال پی جی بیشتری می خریم

به گزارش تور آسیایی ارزان، مدیرکل نفت و گاز وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی گفت، دولت این کشور انتظار دارد واردات ال پی جی از ایران افزایش یابد.

اندونزی: اگر ایران تخفیف بدهد، ال پی جی بیشتری می خریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی تمپو، ویراتماجا پوجا، مدیرکل نفت و گاز وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی گفت، دولت این کشور انتظار دارد واردات ال پی جی از ایران افزایش یابد. از زمان سفر دارمین ناسوتیون، وزیر اقتصاد اندونزی به تهران در ماه فوریه، دولت این کشور در حال آنالیز این گزینه است.

ویراتماجا اضافه نمود: ما امیدواریم میزان ال پی جی وارداتی از ایران را افزایش دهیم و اگر امکان پذیر باشد، ال پی جی را با قیمتی با تخفیف از ایران خریداری کنیم.

وی اضافه نمود، دولت می خواهد برای تامین احتیاج داخلی، حجم واردات ال پی جی را از 500 هزار به یک میلیون تن افزایش دهد.

وی تاکید نمود، با توجه به اینکه دولت انتظار دارد ال پی جی را با تخفیف خریداری کند، این قرارداد ممکن است به نتیجه برسد یا نرسد.

در خصوص میزان تخفیف، اجازه بدهید (شرکت دولتی) پرتامینا آن را شرح دهد. من از اختیار لازم برای پاسخ گویی به این سوال برخوردار نیستم.

وی تایید کرد که افزایش واردات ال پی جی از ایران بر میزان خرید ال پی جی از دیگر کشورها از جمله عربستان تاثیر خواهد گذاشت.

ویراتماجا گفت، حجم واردات ال پی جی از تجار نیز احتمالا کاهش خواهد یافت، در حالی که میزان واردات مستقیم ال پی جی ثابت خواهد ماند.

(در جریان سفر ملک سلمان) در این رابطه به عربستان اطلاع داده شده است. وی نگفت که عربستان به کاهش احتمالی واردات ال پی جی از این کشور چه واکنشی نشان داده است.

10

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 359

به "اندونزی: اگر ایران تخفیف بدهد، ال پی جی بیشتری می خریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی: اگر ایران تخفیف بدهد، ال پی جی بیشتری می خریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید