انگلیس برای توافق تجاری با آمریکا شرط گذاشت

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایرنا نوشت: نشریه فایننشال تایمز به نقل از نخست وزیر انگلیس نوشت: اگر آمریکا خواستار دستیابی به توافق و معامله تجاری با بریتانیا است، باید محدودیت های اعمال شده بر تجارت و مشاغل انگلیس را لغو و با لندن سازش کند.

انگلیس برای توافق تجاری با آمریکا شرط گذاشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به نوشته این نشریه انگلیسی، بوریس جانسون امروز (یکشنبه) که برای شرکت در نشست گروه 7 در فرانسه به سر می برد، اظهار داشت که موانع بسیاری برای تجارت و مشاغل انگلیسی در آمریکا وجود دارد.

وی اضافه نمود: فرصت های بسیاری برای بازگشایی شرکت های انگلیسی در آمریکا وجود دارد، ما قصد داریم از این فرصت ها استفاده کنیم اما نیازمند تغییر رویکرد آمریکا و سازش این کشور هستیم، زیرا اکنون محدودیت های بسیاری برای ما در ایالات متحده وجود دارد.

جانسون ادامه داد: برای مثال ما شرکت های مواد غذایی در تایلند و ایسلند داریم اما به دلیل وجود بعضی محدودیت های غذایی و دارویی این شرکت ها نمی توانند فعالیت خود را در آمریکا شروع نمایند.

ماه گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت که مذاکرات درمورد توافق تجاری بسیار مهمی با انگلیس شروع شده است.

این معاملات برای افزایش تجارت و برطرف موانع تجاری طراحی شده که ممکن است شامل مالیات بر واردات و صادرات، سهمیه ها و یا مقررات مختلف در خصوص ایمنی یا برچسب کالا باشد.

جانسون در نخستین سخنرانی خود تاکید نمود که لندن تا 31 اکتبر (9 آبان) امسال اتحادیه اروپا را ترک می نماید.

بعضی تحلیلگران بر این باورند که لندن پس از خروج از اتحادیه اروپا، بدنبال بهبود و گسترش روابط با آمریکا خواهد بود.

چهل وپنجمین اجلاس سران هفت کشور صنعتی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، ژاپن، کانادا، فرانسه، آلمان و ایتالیا موسوم به گروه 7 روز گذشته (شنبه) در اقامتگاه تفریحی بیاریتز فرانسه شروع بکار کرد.

ریاست اجلاس گروه 7 را که از 24 تا 26 آگوست (دوم و سوم شهریور) برگزار می گردد، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برعهده دارد.

23310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 242

به "انگلیس برای توافق تجاری با آمریکا شرط گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس برای توافق تجاری با آمریکا شرط گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید