اکبرجوجه، یادآوری خاطرات شیرین شمال در تهران

به گزارش تور آسیایی ارزان، رستوران اکبرجوجه برای ما ایرانی ها از آن رستوران های قدیمی و خاطره انگیز است که هر بار سفری به شمال کشور داریم سعی می کنیم سری هم به یکی از شعبه های این رستوران زنجیره ای بزنیم. طبق عادت همیشگی و البته نه چندان پسندیده تعداد زیادی رستوران دیگر هم با نام این رستوران افتتاح شده و از نام آن استفاده می کنند، اما ارتباطی با این مجموعه ندارند.

اکبرجوجه، یادآوری خاطرات شیرین شمال در تهران
اکبرجوجه تهران

فرصتی دست داد تا با آقای طاهر محمدی، مدیر رستوران اکبر جوجه تهران، گفتگویی داشته باشیم و از او بپرسیم که چگونه می توان اصل و غیر اصل بودن رستوران هایی با نام اکبرجوجه را تشخیص داد؟ با گزارش اختصاصی خبرنگاران از این رستوران همراه باشید.

درب ورودی رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان خارک قرار گرفته است. برای رسیدن به این ایستگاه با وسایل نقلیه عمومی می توانید از بی آر تی (مقصد: ایستگاه چهارراه ولیعصر) و مترو (مقصد: ایستگاه تئاتر شهر) استفاده کنید و با کمی پیاده روی به سمت شرق به رستوران برسید. در ادامه توضیحات آقای محمدی را درباره اکبرجوجه بخوانید.

شعبه تهران رستوران اکبرجوجه در اسفند ماه سال 1393 افتتاح شد. برای تشخیص شعبه های اصلی رستوران اکبرجوجه می توانید به سایت اکبرجوجه مراجعه کنید و آدرس آنها را ببینید. برنامه هایی برای راه اندازی شعبه های تازه در تهران داریم، اما ابتدا قصد داریم رضایت مشتریان را در این شعبه جلب کنیم و سپس به این موضوع بپردازیم.

در این رستوران فقط غذای اکبرجوجه سرو می شود. البته بعضی از رستوران های اکبرجوجه در شمال ایران غذاهای دیگری هم سرو می کنند، اما بیشترا سعی می کنند فقط اکبرجوجه سرو کنند.

چیزی که ما را از سایر رستوران ها متمایز می کند اول این است که ما در اینجا فقط یک نوع غذا داریم و این انتخاب برای مشتری را ساده تر می کند. دوم اینکه چون ما فقط اکبرجوجه سرو می کنیم کیفیت غذای ما بالا می رود. بیشتر رستوران ها تنوع غذایی بالایی دارند و این تنوع کیفیت کار را پایین می آورد. اما چون ما می توانیم تمرکز بیشتری فقط روی یک غذا داشته باشیم قطعا کیفیت بالاتری در آن غذا خواهیم داشت.

برنج غذای ما برنج طارم فریدون کنار و صد درصد ایرانی است.

جوجه را شمال کشور و از مرغداری هایی که با آنها قرارداد داریم تهیه می کنیم. ما مرغ بیست و دو سه روزه را قبل از اینکه هورمون بخورد و با هورمون وزن پیدا می کند، تهیه می کنیم.

در حقیقت این مرغ با خوردن دانه و به طور طبیعی وزن پیدا کرده است. کارشناسان ما مرغ زنده را با بررسی بهداشتی تهیه می کنند و از بابت بهداشت و سلامت هم خیال ما راحت است و هم به سلامت مشتری اهمیت می دهیم.

رب انار هم تولید خودمان است و خودمان کار بسته بندی را انجام می دهیم و هیچ افزودنی به آن اضافه نمی کنیم. در بسیاری از رب انارهای موجود در بازار خرما و آلوچه اضافه می کنند که ما از این نظر هم به مشتری اطمینان می دهیم که رب انار ما خالص و طبیعی است.

از آقای محمدی بابت توضیحات جامع درباره فعالیت رستوران تشکر می کنیم. این رستوران فضایی دل نشین و مدرن دارد. در ادامه تصاویر اختصاصی خبرنگاران از محیط این رستوران با هم می بینیم.

در حال حاضر قیمت هر پرس اکبرجوجه 17900 تومان است. ضمناً به شما توصیه می کنیم دوغ محلی تولید این رستوران را حتما امتحان کنید! آیا شما هم از رستوران های اکبر جوجه خاطره ای دارید؟ خاطرات و نظرات خود را با خبرنگاران و خوانندگان در میان بگذارید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1970

به "اکبرجوجه، یادآوری خاطرات شیرین شمال در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرجوجه، یادآوری خاطرات شیرین شمال در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید