بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش تور آسیایی ارزان، کمپانی 11bit studios و استودیوی Odd Meter به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت INDIKA رونمایی نموده است.

بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

ایندیکا یک بازی ماجراجویی سوم شخص در قرن نوزدهم روسیه است که به طور مؤثری کاوش و پازل های محیطی را با عناصری از سبک پلتفرمر ترکیب می نماید. بازی به وسیله پرداخت به مضامین گناه، غم و معضلات اخلاقی خود از مرز های معمولی بازی ها فراتر می رود و شبیه یک فیلم تجربی یا آوانگارد است که به جای ارائه تفریح، هدفش زیر سوال بردن استانداردهای اجتماعی است. شما بعلاوه باید با خود شیطان کنار بیایید که در سر ایندیکا قرار گرفته است و مرتبا او را مورد سرزنش قرار می دهد، در حالی که او سعی می نماید در مسیر پیچیده بین خیر و شر حرکت کند. این به نوبه خود فرصت های بیشتری را برای حل پازل ها در حالی که بین قلمروی شیطانی و قلمروی واقعیت حرکت می کنید، ایجاد می نماید.

در کنار شخصیت اصلی یعنی ایندیکا که یک راهب روسی است، شخصیتی به نام ایلیا وجود دارد که غرق در گناه است، اما ادعا می نماید که خدا با او صحبت نموده است. اما مهمتر از همه، در خصوص حضور شیطانی دیگری که همواره پشت ایندیکا کمین نموده، صحبت نموده و او را با غم و اندوه تهدید می نماید. تریلر در یک باغ پر پیچ و خم عدن شروع می گردد؛ جایی که راهبه داستان به وسیله میوه ممنوعه وسوسه می گردد و همسفرش ایلیا به آن نگاه می نماید. این در حالی است که به نظر می رسد شیاطین در اطراف می رقصند.

اگرچه این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در واقع نمونه خوبی از ناهماهنگی روایی است که توسعه دهندگان عمدا در طول سفر شما انجام می دهند. جالب است بدانید که در حالی که محیط کلی بازی و پازل های مبتنی بر فیزیک که برای پیشرفت باید حل کنید، کاملاً ریشه در واقع گرایی دارند، بازی با بعضی از عناصر بسیار بازی های ویدیویی مانند پاپ آپ های پیکسلی در هنگام کسب XP با تکمیل وظایف یا یافتن آیتم های مذهبی همراه است.

بازی INDIKA در تاریخ 8 مه (19 اردیبهشت) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 فروردین 1403 بروزرسانی: 9 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4560

به "بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید