برگزاری انتخابات زودتر از موعد، معین جایگزینِ رئیس مستعفی

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از آنجایی در دستور کار وزارت ورزش نهاده شد که حمید علی صمیمی بعد از تنها 21 ماه مدیریت در این فدراسیون اعلام استعفا داد.

برگزاری انتخابات زودتر از موعد، معین جایگزینِ رئیس مستعفی

حمید علی صمیمی در مجمع انتخاباتی که بهمن ماه سال 96 برگزار گردید با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان انتخاب شد و بدین ترتیب به عمر مدیریتی 32 ساله خسروی وفا در این فدراسیون سرانجام داد. وی که پیشینه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران را دارد اما آبان ماه گذشته از ریاست این فدراسیون استعفا کرد تا مجدداً در این نهاد فعالیت های خود را پیگیری کند.

از آن موقع صمیمی به عنوان سرپرست به مدیریت خود در فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد اما همزمان اقدامات لازم برای معین رئیس جدید این فدراسیون نیز انجام شد. رئیس جدید فردا در مجمع انتخاباتی که 5 کاندیدا دارد، معین می گردد.

البته در زمان معین شده برای نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان 13 نفر اقدام به ثبت نام کردند اماکمیسیون تطبیق وزارت ورزش پس از آنالیز پرونده مدیریتی این کاندیداها، مدارک 7 نفر از آنها را رد کرد اما نسبت به 6 کاندیدای دیگری ایرادی وارد نکرد.

نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی و علی اکبر حسن پور کاندیداهایی بودند که مدارک مدیریتی آنها برای حضور در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان تأیید نشد. از میان کاندیداهای فدراسیون جانبازان و معلولان صلاحیت مدیریتی سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو تأیید شد و پرونده آنها برای مراجع ذی صلاح ارسال می گردد.

در نهایت هم 5 کاندیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان تأیید صلاحیت شدند. سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری و امیر ماندگارفرد کاندیداهایی هستند که فردا در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور خواهند داشت تا از میان آنها رئیس جدید معین گردد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از ساعت 10 در محل آموزشگاه ملی المپیک شروع می گردد. مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ریاست این مجمع را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 867

به "برگزاری انتخابات زودتر از موعد، معین جایگزینِ رئیس مستعفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات زودتر از موعد، معین جایگزینِ رئیس مستعفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید