زهرا نعمتی: امیدواریم در آلمان سهمیه المپیک بگیریم، نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم

به گزارش تور آسیایی ارزان، بانوی ملی پوش تیروکمان ایران گفت : شرایط تیم دختران خیلی خوب است و امیدواریم در آلمان سهمیه المپیک تیمی را بگیریم.

زهرا نعمتی: امیدواریم در آلمان سهمیه المپیک بگیریم، نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، زهرا نعمتی در خصوص شرایط خود برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو در تیروکمان اعلام کرد: شرایط تیم خانم ها خیلی امیدوار کننده است. اولین دوره است تیم خانم ها به خوبی کار می نماید و امیدوارم در آلمان بتوانیم برای اولین بار سهمیه تیمی المپیک را برای ایران کسب کنیم.

او در خصوص نتیجه نگرفتن ریکرو در قهرمانی آسیا گفت: در آسیا سطح ریکرو بالا است و انتظار مدال در آسیا نداشتیم. برای ما مسابقات آسیایی حکم قهرمانی دنیا را دارد. از طرفی کسب سهمیه المپیک در بخش خانم ها سخت تر بود. امیدوارم هستیم در آلمان کسب سهمیه المپیک اتفاق بیفتد.

نعمتی در خصوص اینکه گفته می گردد حضور در دو بخش المپیک و پارالمپیک تمرکز او را برهم می زد، توضیح داد: نظر دوستان محترم است. کار سخت است اما برنامه ریزی گردد امکانش هست در هر دو بتوانم حضور داشته باشم. قبلش هم این راه را رفتیم مثل ریو. اما باید شرایط به گونه ای فراهم گردد با آرامش خاطر در تمرینات شرکت کنم.

الان حدود چهارسال است می گویم تعاملی بین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک باشد و نباید این تعامل کم رنگ باشد. باید کار تیمی باشد و می توان در هر دو رویداد شرکت کنم، فقط باید قهرمانان را بهتر درک کنیم. من قطعا تمام تلاشم را می کنم.

او ادامه داد: ورود من به المپیک حکم مدال طلا را دارد و نباید فشار مضاعف بگذاریم که حتما مدال هم گرفته گردد. من در المپیک نا امید نیستم اما باید با افرادی که به لحاظ جسمانی راحت تر هستند دست و پنجه نرم کنم. باید واقعیت ها را بپذیریم و فشار را از روی ورزشکار بردار یم.

او در خصوص اینکه محل تمرینات او مناسب سازی نشده است اعلام کرد: نمی گویم من ورزشکار هیچ مسئله ای ندارم و قطعا مشکلاتی هست اما نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم تا مناسب سازی انجام گردد. الان مقداری شرایط فراهم شده است. می دانم نه تنها در ورزش بلکه همه جا شرایط کامل نیست با این حال امیدم را از دست نمی دهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 624

به "زهرا نعمتی: امیدواریم در آلمان سهمیه المپیک بگیریم، نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا نعمتی: امیدواریم در آلمان سهمیه المپیک بگیریم، نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید