برترین گجت های JBL از نگاه خبرنگاران مگ

به گزارش تور آسیایی ارزان، برند جی بی ال (JBL) به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین برند های صنعت صدا و تکنولوژی در دنیا، توانسته در جایگاهی بی نظیر در دنیای موسیقی و سیستم های صوتی قرار بگیرد. این برند با کیفیت بی نظیر و عملکرد محصولات خود، توانسته قلب افراد علاقمند به موسیقی را فتح کند. با این مقاله از خبرنگاران مگ همراه باشید تا با برترین گجت های برند jbl آشنا شوید.

برترین گجت های JBL از نگاه خبرنگاران مگ

برترین گجت های برند JBL :اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Flip 6

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Flip 6 به عنوان یکی از برترین گجت های این برند به بازار عرضه شده است. این اسپیکر با طراحی زیبا و کارآمد، می تواند شما را در لحظات مختلف زندگی همراهی کند. این محصول با داشتن سیستم بلندگوی دو طرفه، صدایی شفاف و بلند فراوری می نماید. وزن کم این دستگاه، حمل و نقل آن را راحت می نماید و می توانید آن را به راحتی در همه جا با خود ببرید. Flip 6 به نسخه بلوتوث 5.1، مجهز شده و به این ترتیب اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان به راحتی امکان پذیر است. این اسپیکر مناسب برای سفرها و مسافرت هاست و با کیفیت صدای بی نظیر خود، سفر شما را تبدیل به تجربه ای مجذوب نماینده و لذت بخش خواهد نمود. با تمامی ویژگی هایی که ذکر شد، Flip 6 قیمتی مناسب دارد. شما می توانید از لینک زیر این محصول را از فروشگاه خبرنگاران تهیه کنید.

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل clip 4

اگر در پی یک اسپیکر کوچک و سبک هستید که به راحتی همراه خود داشته و در همه جا استفاده نمایید، اسپیکر بلوتوثی مدل Clip 4 از برند jbl گزینه ای بی نظیر برای شماست. این مورد از فهرست برترین گجت های برند jbl، با ابعاد 130x80x40 میلی متر، فضای کمی اشغال می نماید و شما می توانید مانند یک گوشی موبایل، آن را با خود حمل کنید. clip 4 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 به صورت بی سیم به انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های مورد احتیاجتان متصل می گردد. توان خروجی کلی این اسپیکر بلوتوثی برابر با 5 وات است و برای تامین نیروی مورد احتیاج خود از باتری استفاده می نماید. این باتری قوی، تنها در مدت زمان سه ساعت به طور کامل شارژ می گردد و پس از آن تا بیش از 10 ساعت توانایی پخش موسیقی دارد. علاوه بر این، دستگاه مورد نظر ضد آب است و نگرانی کاربران را تا حد زیادی رفع می نماید. در کنار این محصول، یک عدد دفترچه راهنما و یک کابل Type-C برای شارژ اسپیکر قرار داده شده است، که این اقلام همراه با اسپیکر، تجربه استفاده راحت و بی نقص را برای شما فراهم می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل PARTYBOX 110

اسپیکر قدرتمند و قابل حمل JBL Party Box 110، یک انتخاب بی نظیر برای شروع مهمانی ها با صدای قوی و نورپردازی پویا است. این دستگاه با نورپردازی LED منحصر به فرد خود، همراه با صدایی قدرتمند و عمیق، تبدیل به یکی از برترین گجت های برند jbl شده است. اسپیکر مذکور با طراحی مناسب خود، امکان حمل آسان با یک دست را فراهم می نماید. JBL Original Pro دارای توان 160 وات و حساسیت 6 دسی بل است که با بهره مندی از فن آوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است.

استفاده از چراغ های LED زیبا و سیستم ارتقا یافته نسبت به نسخه قبلی باعث شده تا اسپیکر JBL Party Box 110 هر مهمانی را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کند. این دستگاه با 4 چراغ به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین، به شما امکان پخش موسیقی همراه با نمایش نور برای مجذوب نمایندهیت بیشتر را می دهد. بعلاوه، این دستگاه دارای باتری قابل شارژ داخلی با دوامی حدود 12 ساعت است که به این ترتیب می توانید در تمام طول مهمانی از پخش موسیقی لذت ببرید. اما بیاید به یکی دیگر از خصوصیات این محصول بپردازیم، بهره مندی از استاندارد IPX4 این نوید را به شما می دهد که می توانید این اسپیکر راحتی حتی در کنار استخر نیز با خود ببرید و نگرانی از بابت برخورد آب با آن نداشته باشید. در ادامه ویژگی های بی نظیر این دستگاه، وجود پورت های میکروفون و گیتار نیز، می تواند استعدادهای شما را هنگام آواز خواندن و بازی نشان دهد. به طور کلی، اسپیکر JBL Party Box 110 یک تجربه شنیداری و بصری منحصر به فرد را برای هر مهمانی فراهم می نماید.

برترین گجت های JBL: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 3

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، به عنوان یک پدیده در دوران مدرن، قادرند امواج موسیقی را به هر نقطه ای از دنیا برده و تجربه شنیدن موسیقی را برای مردم راحت تر و دلپذیرتر نمایند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Go3 یکی دیگر از برترین گجت های jbl در این زمینه است. بیایید به آنالیز دقیق تر این محصول بپردازیم. ابعاد مناسب، وزن سبک، رنگ بندی مجذوب نماینده و در نهایت توان خروجی صدای برابر با 4.2 وات، این محصول را به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل نموده است. در نظر داشته باشید این محصول بی سیم به بلوتوث مجهز است و از این طریق می توانید آن را به دستگاه های مختلف خود وصل کنید. بعلاوه، زمان شارژ کامل دستگاه حدود 2.5 ساعت است و به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید دستگاه را به طور کامل شارژ و از آن بهره ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل XTREME 3

اسپیکر قابل حمل Xtreme 3 از نوترین مدل های اسپیکرهای اکستریم فراوری شده به وسیله کمپانی JBL است که با ویژگی های بی نظیرش، توانسته در فهرست برترین گجت های jbl قرار بگیرد. این اسپیکر، علاوه بر طراحی فوق العاده زیبا و شیک، دارای امکانات بسیاری است که تجربه بی نظیری را برای مخاطبین به ارمغان می آورد. صدای قوی و شفافی که به وسیله این اسپیکر فراوری می گردد، همراه با دو عدد JBL Bass Radiators، بیس عمیقی را به موسیقی اضافه می نماید و به این ترتیب شنیدن هر موسیقی تبدیل به یک تجربه بی نظیر می گردد.

مهم ترین ویژگی این اسپیکر، مقاومت کامل آن در برابر آب است که به وسیله گواهینامه بین المللی IP67 تایید شده است. بدنه محکم و مقاوم این اسپیکر، حتی در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز، دوام و مقاومت خود را به نمایش می گذارد. باتری داخلی قابل شارژ این دستگاه، تا 15 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را برای شما به همراه دارد. بعلاوه، با تکنولوژی JBL Party Boost، می توانید بیش از 100 اسپیکر دارای این فناوری را به یکدیگر متصل کنید تا قدرت و حجم صدای موسیقی را بیشتر کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Partybox Encore Essential

اسپیکر نو جی بی ال به نام JBL Party Box Encore، یک اسپیکر قدرتمند و قابل حمل است که با داشتن قابلیت ضد آب به طور کامل، می تواند در استخر و ساحل در کنار شما باشد. باتری این مورد از برترین گجت های برند JBL، به مدت 6 ساعت پخش موسیقی مداوم را پشتیبانی می نماید و برای حمل و نقل بسیار کارآمد است. باتری تنها در 1.5 ساعت شارژ می گردد. از جمله قابلیت های این اسپیکر می توان به اتصال دو اسپیکر به صورت استریو، سازگاری با نرم افزار JBL Partybox، قابلیت اتصال بی سیم بلوتوث، قابلیت اتصال به وسیله پورت USB و کابل Aux، گواهینامه مقاوم در برابر آب IPX4، توان خروجی 100 وات واقعی و اتصال بلوتوث نسخه 5.1 اشاره نمود.

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Pulse 5

خانواده Pulse از برند JBL به عنوان یکی از محصولات برجسته و محبوب این شرکت شناخته می شوند. علت این اعتبار علاوه بر کیفیت بالای صدا و ویژگی هایی مانند ضدآب بودن، ظاهر بسیار مجذوب نماینده این محصولات است. JBL در ساخت این اسپیکرها از یک سیستم نورپردازی منحصر به فرد استفاده نموده است تا شما بتوانید هیجان و مجذوب نمایندهیت بیشتری را به دورهمی های خود بیافزایید. اسپیکر JBL Pulse 5 با ویژگی هایی همانند پخش صدای 360 درجه، قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه، عمر باتری 12 ساعته، درگاه شارژ USB-C و قابلیت Party Boost یکی از برترین گجت های برند JBL است.

با اتصال بلوتوث نسخه 5.3، این اسپیکر از اتصال پایدار و بدون تاخیر برخوردار شده و می توانید دو دستگاه فرستنده بلوتوث را به صورت همزمان به آن متصل نموده و بین آن ها جابجا شوید. گواهینامه بین المللی IP67 که در این اسپیکر دیده می گردد، نشان دهنده ویژگی ضدآب آن است که به شما امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی را می دهد، حتی در صورت سقوط در آب، این اسپیکر آسیبی نخواهد دید و پخش موسیقی آن ادامه می یابد.

پخش نماینده خانگی جی بی ال مدل 3900 Party box

محصول نو 3900 JBL اسپادانا، یک انتخاب عالی برای برگزاری جشن ها و مهمانی های خانگی است. طراحی قدرتمند و زیبای آن، به همراه نورپردازی مجذوب نماینده، این محصول را از سایر محصولات مشابه بازار متمایز می نماید. نورپردازی باندهای 10 اینچی در روی باند اصلی محفل و مهمانی، اتمسفری بی نظیری را ایجاد می نماید که به یاد ماندنی خواهد بود.

میکروفن بی سیم و ریموت کنترل، همراه با ورودی AUX نیز جزو ویژگی های برجسته این مورد از برترین گجت های JBL است. به علاوه، با استفاده از اپلیکیشن AB link که تنها نرم افزار کنترل نماینده سیستم های صوتی هوشمند با قابلیت پخش فایل های تصویری MP5 است، قابلیت کنترل کامل تمامی اجزا صدا فراهم می گردد. گفتنی است که محصول 3900JBL اسپادانا در داخل کشور فراوری می گردد و نمونه ای از آن در بازار خارجی موجود نیست.

برترین گجت های JBL: هدست بلوتوثی مدل Tune 520

هدفون Tune 520، یکی از نوترین و برترین گجت های برند jbl است که در سال 2022 به بازار عرضه شد. این هدست، به عنوان نسخه آپدیت شده از هدست محبوب Tune 510 شناخته می گردد که از فناوری بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نماید. این فناوری آخرین نسخه انتقال صدا برای بلوتوث محسوب می گردد. این فناوری امکان انتقال بالاترین کیفیت صدا را بدون احتیاج به سیم فراهم می نماید.

هدست مخصوص بازی بلوتوثی JBL مدل OLA NECKBAND 125 BT 2021

یکی دیگر از برترین گجت های JBL ، هدست مخصوص بازی مدل JBL Tune 125BT است که با داشتن باتری یون لیتیوم به عنوان هدستی با طول عمر بالا شناخته می گردد. این هدفون قابلیت اتصال چند نقطه ای را دارد که به شما امکان می دهد، هدفون ها را به 2 دستگاه پخش متصل کنید. این اتصال به وسیله پویش اتوماتیک از یک دستگاه به دیگری تغییر می نماید، بنابراین می توانید با JBL Tune 125BT فیلمی را روی لپ تاپ دیدن کنید و بلافاصله با یکی از دوستان خود تماس بگیرید. این محصول در 6 رنگ متنوع با طراحی ساده و زیبا عرضه شده است. بعلاوه استفاده از کابل تخت باعث شده تا از آسیب های احتمالی تا حد زیادی جلوگیری گردد.

هدفون بلوتوثی JBL مدل Tune 770 NC

هنگامی که موسیقی شما پخش می گردد، هیچ چیز دیگری مهم نیست. هدفون بی سیم JBL Tune 770NC Adaptive Noise Cancelling این امکان را به شما می دهد که در طول روز و حتی بیشتر، با کنترل نویزهای اضافی، به موسیقی لذت ببرید. این محصول از فهرست برترین گجت های برند JBL با طول عمر باتری 70 ساعته، به شما اجازه گوش دادن به موسیقی به مدت زمان طولانی رامی دهد. هدفون JBL Tune 770NC سبک، و تاشو است و می تواند همزمان به دو دستگاه مختلف متصل گردد.

هندزفری بی سیم JBL مدل RKB MELOBUDS WAVE 200 NEW HANGING GLOBAL

هندزفری بی سیم JBL Wave 200 با داشتن صدای قدرتمند و تفکیک صدای بالا یکی از برترین گجت های این برند است. این هندزفری تمام اجزای صدا را در بازه های فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز به صورت شفاف نمایش می دهد تا شما از شنیدن صدایی دلنشین و لذت ببرید. درایورهای به قطر 8 میلی متر، تمامی جزئیات صدا را با کیفیت پخش می نمایند و باعث می شوند تجربه شما از گوش دادن به موسیقی یا مکالمه با این هدفون بی نظیر باشد.

JBL برای تامین انرژی این محصول از یک باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع استفاده نموده است. با هر بار شارژ کامل باتری، می توانید تا 5 ساعت به صورت مداوم از این ایرفون بهره ببرید. بعلاوه، با کیس شارژ 40 گرمی که همراه با این محصول است، می توانید تا 15 ساعت شارژ آن را تامین کنید.

هدفون بی سیم JBL مدل Live 200BT

هدفون Live 200BT از JBL را می توان یکی از برترین گجت های ورزشی دانست. بخش خمیده هدفون به آرامی روی گردن قرار می گیرد، اما به مقدار ای سبک است که هیچ اثر خستگی ای در پی ندارد. اسپیکرها به وسیله یک کابل نازک به پنل گردنی متصل شده اند و در صورت عدم استفاده، می توان آن ها را از گوش خارج نموده و آویخت. با توجه به خاصیت آهن ربایی اسپیکرها، می توانید آن ها را به یکدیگر متصل و از برخورد آن ها جلوگیری کنید. سرگوشی های سیلیکونی آن بسیار نرم و ارگونومیک هستند و در طولانی مدت استفاده، به هیچ وجه خستگی برای کاربر در پی ندارند.

برترین گجت های JBL: هدفون بلوتوثی مدل JBL Tune 720BT

هدفون JBL Tune 720BT با بهره گیری از صدای قدرتمند JBL Pure Bass و فناوری بلوتوث نسخه 5.3، به وسیله کمپانی JBL به بازار عرضه شده است. این هدفون با امکاناتی مانند 76 ساعت پخش موسیقی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. کمپانی JBL در ساخت این مورد از برترین گجت های خود تاکید زیادی بر راحتی جابجایی داشته است. هدفون مورد نظر دارای بلندگوهای استریو است که صدا را از کانال های مستقل در هر دو سمت، چپ و راست پخش می نمایند. این ویژگی باعث ایجاد تجربه شنیداری غنی تر و بهتری می گردد.

هدست جی بی ال مدل JR 310

هدفون جی بی ال مدل JR310، با وزن 105 گرم، یکی از برترین گجت ها برای بچه ها بالای 3 سال است. اجازه دهید به آنالیز تخصصی این محصول بپردازیم. این هدفون از درایورهای 32 میلیمتری با بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز بهره می برد. JR 310 به وسیله کابل AUX به طول 100 سانتیمتر، به دستگاه های پخش متصل می گردد. این هدفون بعلاوه دارای میکروفون است که آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده بچه ها می نماید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول، عدم فراوری صدایی با فرکانس بیشتر از 85 دسیبل است که این موضوع باعث جلوگیری از آسیب و ناراحتی گوش های بچه ها می گردد.

برترین گجت های JBL: هندزفری مدل T110

اگر بنا به هر علتی در پی استفاده از هندزفری های باسیم هستید، توصیه ما به شما، استفاده از هندزفری جی بی ال مدل T110 است. این موزد از برترین گجت های JBL علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای تو گوشی سیلیکونی اضافی است و صدا را باکیفیت بسیار بالایی منتقل می نماید. شما می توانید این محصول بی نظیر را از لینک زیر بخرید.

هدست بی سیم JBL مدل TUNE S40

هدفون بی سیم قدرتمند جی بی ال JBL Tune S40 آخرین مورد از فهرست برترین گجت های این برند است. شرکت سازنده ادعا می نماید که این مدل از هدفون، با دوامی و کارایی بالایی که دارد، به خوبی می تواند احتیاجهای کاربران را برآورده سازد. با استفاده از کیف شارژ سبک و راحت، می توانید بلافاصله پس از استفاده از هدفون، آن را در کیف مخصوص قرار داده و حمل کنید، این امر باعث آسانی و راحتی بیشتر در استفاده از هدفون می گردد.

برترین گجت های JBL؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی چند مورد از برترین گجت های JBL پرداختیم. شما تا به امروز از کدام یک از این گجت ها استفاده نموده اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به وسیله کامنت با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1403 بروزرسانی: 7 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4520

به "برترین گجت های JBL از نگاه خبرنگاران مگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گجت های JBL از نگاه خبرنگاران مگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید