بوفون: می خواهم رکوردم را بشکنم

به گزارش تور آسیایی ارزان، کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس که به تازگی رکورد طولانی ترین کلین شیت در سری A ایتالیا را شکسته است می گوید که باز هم می خواهد این رکورد را ارتقا دهد.

بوفون: می خواهم رکوردم را بشکنم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون هفته پیش در دربی تورین مدت بسته نگه داشتن دروازه اش در سری A را به 974 دقیقه افزایش داد و رکورددار طولانی ترین کلین شیت در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شد.کاپیتان 38 ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اما می گوید که می خواهد رکورد جدیدی به ثبت برساند هرچند که باز شدن دروازه یووه در دربی تورین نوار کلین شیت های متوالی بوفون را قطع کرد.

بوفون که بامداد فردا (آدینه) در ملاقات محبت آمیز تیم ملی ایتالیا برابر اسپانیا در شهر اودینه از سنگر آتزوری حفاظت خواهد نمود، با اشاره به این بازی گفت: من و ایکر کاسیاس خیلی عاقل بودیم که دروازه بان شدیم. اینکه ما دو نفر هنوز هم داریم بازی می کنیم، نشان می دهد که کاری خارق العاده انجام داده ایم. من همواره با تمام توانم بازی نموده ام تا شانس حضورم در میادین را به حداکثر برسانم، اما در نهایت این سرمربی است که باید بهترین تصمیم را به نفع تیم بگیرد.

بوفون درباره رکوردشکنی اش برای کلین شیت در سری A نیز مطرح نمود: رکوردم؟ خوشحالم که توانستم این رکورد را با هم تیمی هایم در یوونتوس تقسیم کنم. من رکورد را 42 دقیقه افزایش دادم، اما آماده ام که این رکورد را یک بار دیگر بشکنم.

51

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 652

به "بوفون: می خواهم رکوردم را بشکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: می خواهم رکوردم را بشکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید