تجهیز کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به 5 هزار و 864 نسخه کتاب یاری درسی و کودک

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) در خراسان جنوبی، محمود حاجی با بیان این خبر، عنوان نمود: با هماهنگی های انجام گرفته، 2هزار و 426 نسخه کتاب یاری آموزشی و تست چاپ تازه در مقاطع تحصیلی مختلف، به وسیله بنیاد علمی آموزشی قلم چی و 3هزار و 438 نسخه کتاب کودک به وسیله انتشارات قدیانی، نردبان و مبتکران به 67 باب کتابخانه عمومی در سراسر استان اهدا شد.

تجهیز کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به 5 هزار و 864 نسخه کتاب یاری درسی و کودک

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این ناشران، با اشاره به اهمیت کتاب های یاری آموزشی و کودک در رشد و پیشرفت دانش آموزان، گفت: با توجه به دشواری های خرید کتاب های یاری آموزشی و کودک برای اقشار کم عایدی جامعه و لزوم تجهیز و به روزرسانی کتابخانه های عمومی به این کتاب ها، تمامی کتاب های اهدایی در کتابخانه های عمومی استان توزیع شدند.

حاجی اعلام کرد: پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی از طرح های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع و معرفی کتابخانه های عمومی اجرا می گردد.

به گفته وی بر این اساس، مردم و خیرین می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی، کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1872

به "تجهیز کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به 5 هزار و 864 نسخه کتاب یاری درسی و کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به 5 هزار و 864 نسخه کتاب یاری درسی و کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید