ثبات تیم مس رفسنجان مهمترین هدف ما در نیم فصل است

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و همه می دانند، در برنامه های تهاجمی تیم بسیار خوبی است. در هر بازی شانس گل زیادی دارند و برترین تیم ایران در امید و شانس گل هستند.

ثبات تیم مس رفسنجان مهمترین هدف ما در نیم فصل است

وی اضافه نمود: در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم. دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم. سپاهان در این بازی کمترین شانس گل را داشت و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را در دستور کار داشتیم. بچه ها به خوبی انجام دادند. به آنها خداقوت می گویم چون سه روز قبل 120 دقیقه بازی کردیم. سه روز بعد با این جدیت بازی کنید فکر می کنم کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. این برد را به کارگران عزیز مس و طرفداران تقدیم می کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای ترمیم خط دفاعی در نیم فصل دارد، بیان کرد: اینکه خط دفاعی اشتباه داشته برای همه اجتناب ناپذیر است. خط دفاعی ما عملکردهای مطلوب هم زیاد داشت. امروز خط دفاعی مقصر نبود. در 25 دقیقه اول حداقل 6-7 بازیکن ما در حالت های مختلف سُر خوردند و دروازه بان ما هم دچار این مشکل شد. محمد انصاری را در بازی اول مقابل همین سپاهان از دست دادیم. پنج دفاع مرکزی برای سیستم سه دفاعه در نظر داشتیم که یکی از آنها انصاری بود. با چهار نفر وارد مسابقات شدیم. فرشاد محمدی مهر در طول فصل به ما خیلی در این پست یاری کرد و به نظرم واقعاً پرده دیگری از بازی او را توانستم نشان بدهم.

ربیعی گفت: خریدهای نیم فصل چیزی نیست که روی میز چیده باشند و شما بردارید. بحث در دسترس بودن آن مطرح است و بحث دیگری هم کیفیتی است که مدنظر ما واقع شده است. برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات این تیم است. شاید بحث جابه جایی داشته باشیم یا در صورت احتیاج 2-3 بازیکن را جذب می کنیم و با توجه به مصدومیت ها این را انجام می دهیم.

ربیعی در خصوص اینکه آیا قائم اسلامی خواه به بازی های نیم فصل دوم می رسد نیز پاسخ داد: او در مدت 10-15 روزی که در رفسنجان بودیم اسلامی خواه در کنار تیم بود. عمل رباط صلیبی طول درمان دارد و باید مدت درمان کاملاً پشت سر گذاشته گردد. او در دوره بازتوانی است و مراحل آماده سازی اش باید انجام گردد. قرارداد او با باشگاه بلندمدت است و بندهایی دارد که مربوط به رسیدنش به مسابقات است. قائم فوتبالیست بسیار خوب و توانمندی است. خودش و کادر پزشکی کوشش می نمایند. امیدوارم او به نیم فصل دوم برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1993

به "ثبات تیم مس رفسنجان مهمترین هدف ما در نیم فصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات تیم مس رفسنجان مهمترین هدف ما در نیم فصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید