جدیدترین مدل خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد ، عکس

به گزارش تور آسیایی ارزان، رنو حدود یک سال پیش، مدل محبوب کلیو را فیس لیفت کرد و بنابراین طبیعی است که معادل کراس اوور آن نیز مورد توجه قرار گیرد. نسل اول این کراس اوور جمع و جور از طریق ایران خودرو وارد کشور می شد.

جدیدترین مدل خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد ، عکس

امیرمسعود عابدین: کپچر 2024 از نوترین زبان طراحی رنو و لوگوی الماسی بازسازی شده پیروی می کند. کل نمای جلو بازطراحی شده و ظاهری مجذوب کننده تر و اسپرت تر پیدا کرده است.

در قسمت عقب، چراغ ها طراحی C شکل خود را حفظ کرده اند، اما اکنون گرافیک متفاوتی دارند. نشان نو رنو اکنون بر روی درب عقب دیده می شود. تریم نو Esprit Alpine جایگزین RS Line قدیمی در بین تریم ها شده است.

ارزان ترین کپچر 2024 بر روی رینگ های فولادی 17 اینچی سوار می شود، اما می توانید به صورت سفارشی آن را به رینگ های آلیاژی با همان اندازه ارتقا دهید و یا در تریم Esprit Alpine رینگ های 19 اینچی داشته باشید.

فضای داخلی آشنا به نظر می رسد و صرفا دستخوش یک یک فیس لیفت شده است. صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی اکنون 10.4 اینچ اندازه دارد. بزرگترین نمایشگر کیلومترشمار دارای ابعادی 10.25 اینچی است.

نسخه پایه این کراس اوور فرانسوی دارای یک موتور بنزینی 1.0 لیتری توربوشارژ و 3 سیلندر کوچک بوده که 90 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می کند. تریم قدرتمندتر به موتور 1.3 لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر مجهز بوده و با همان گیربکس دستی کار می کند. نسخه قدرتمندتر دارای موتور 1.3 لیتری 160 اسب بخاری است که قدرت را از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها منتقل می کند.

یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی که 94 اسب بخار قدرت دارد و همچنین موتور الکتریکی 36 کیلووات و ژنراتور استارت 18 کیلوواتی نیز در دسترس است. خروجی ترکیبی این پیشرانه به 145 اسب بخار قدرت می رسد. رنو ادعا می کند که 80 درصد رانندگی در شهر بدون استفاده از موتور احتراقی انجام می شود.

رنو کپچر نو که رقیب فورد پوما است، اواخر امسال با شروع تولید در کارخانه وایادولید اسپانیا، در اروپا به فروش می رسد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 فروردین 1403 بروزرسانی: 16 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4726

به "جدیدترین مدل خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید