حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: خوشبختانه لیگ برتر واترپلو هرسال با کیفیت بیشتری برگزار می گردد و حضور تیم های ریشه دار و باشگاه های صاحب نامی چون نفت، دانشگاه آزاد، سایپا و … موجب شده تا همه ساله شاهد بازی های نزدیکی در این مسابقات باشیم.

حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می گردد

وی اضافه کرد: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده سال جاری تیم های پیشگامان کویر یزد و پرسپولیس نیز به جمع تیم های لیگ فزونی اضافه شدند. بی شک حضور تیمی مردمی و محبوبی مثل پرسپولیس به پویایی لیگ برتر یاری شایانی می نماید و شرایط را برای رشد و توسعه ورزش واترپلو بیش از پیش فرآهم می آورد.

رئیس فدراسیون در خاتمه گفت: باید از همه مدیران ورزشی و متعهد باشگاه های حاضر در لیگ های برتر شنا، شیرجه و واترپلو قدردانی کنم که با سرمایه گذاری در ورزش های آبی یاری بزرگی برای فدراسیون در پرورش بازیکنان مستعد هستند. به ویژه از آقایان انصاری فر و رضا یلوه (مدیر عامل و معاون مالی باشگاه پرسپولیس) سپاسگزارم که سال جاری زمینه حضور باشگاه مردمی پرسپولیس را در واترپلو فرآهم آوردند.

رضوانی گفت: همانطور که می دانید تیم ملی خوب از دل لیگ های ورزشی خوب در می آید و امیدوارم با تداوم حضور باشگاه های ریشه دار و مردمی در لیگ واترپلو شاهد موفقیت هر چه بیشتر این رشته در عرصه های بین المللی نیز باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 459

به "حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید