تور ارزان ایتالیا: حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم های ایتالیایی تا 2022

به گزارش تور آسیایی ارزان، انتظار می رود استادیوم های ایتالیایی تا سال آینده میلادی با 100 درصد گنجایش پذیرای طرفداران ایتالیایی باشند.

تور ارزان ایتالیا: حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم های ایتالیایی تا 2022

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استادیوم های ایتالیایی پس از پشت سر گذاشتن موج های اولیه همه گیری ویروس کرونا، حالا با واکسینه شدن مردم این کشور، با گنجاش 50 درصدی پذیرای طرفداران هستند. انتظار می رود تا چند هفته آینده استادیوم ها با مقدار 75 درصد گنجایش شان پذیرای طرفداران باشند و هدف دولت ایتالیا این است که تا شروع سال 2022 میلادی مجوز حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم ها را صادر کند.

در حال حاضر طرفداران با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، داشتن گذرنامه سبز (گواهی واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا) و گواهی الکترونیکی اروپا که شرایط واکسینه شدن فرد را ثابت می نماید و یا داشتن تست منفی کرونا که 48 ساعت پیش از مسابقه اجرا شده باشد، می توانند در استادیوم های ایتالیایی حضور پیدا نمایند.

انتظار می رود در مراحل سرانجامی بازی های لیگ ملت های اروپا که ایتالیا میزبان این مسابقات است، حضور 75 درصدی طرفداران در استادیوم ها به اجرا در بیاید.

آندره آ کاستا، معاون وزیر بهداشت ایتالیا در گفت وگو با شبکه رادیویی جی آر پارلامنتو ایتالیا، درباره بازگشت بیشتر طرفداران به استادیوم ها گفت: این هفته قطعاً فرمان و پاسخی که مدت ها در انتظار آن بودید، صادر خواهد داشت. هدف این است که به حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم ها برسیم. داده های همه گیری ویروس کرونا و اثر واکسن ها مثبت است.

وی اضافه نمود: ما می خواهیم نشانه های ملموسی از بازگشت به حالت عادی ارسال کنیم و ظرفیت کامل در استادیوم ها در این جهت باشد. فکر می کنم که تا سرانجام سال، هدف رسیدن به حضور صدر درصدی طرفداران در استادیوم ها است. باید محتاط باشیم، اما نترسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1850

به "تور ارزان ایتالیا: حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم های ایتالیایی تا 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: حضور 100 درصدی طرفداران در استادیوم های ایتالیایی تا 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید