تور ارزان استرالیا: مشاهده امیکرون در هلند، دانمارک، استرالیا و کانادا

به گزارش تور آسیایی ارزان، رسانه های غربی از شناسایی سویه نو ویروس کرونا در کشور های هلند، دانمارک و استرالیا خبر داده اند.

تور ارزان استرالیا: مشاهده امیکرون در هلند، دانمارک، استرالیا و کانادا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گزارش داد که سویه تازه ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون روز یک شنبه در سطح دنیا توسعه یافته و موارد تازهی در کشور های هلند، دانمارک و استرالیا شناسایی شده است.

این درحالیست که سازمان دنیای بهداشت روز یکشنبه اظهار داشت که اطلاعات کافی وجود ندارد که نشان دهد سویه اُمیکرون از دیگر سویه های ویروس کرونا خطرناکتر باشد.

کانادا نیز ابتلای دو نفر به سویه تازه ویروس کرونا را تایید نموده است. به نوشته رسانه های کانادایی، هر دو مورد در انتاریو شناسایی شده است.

پیش از این رسانه ها از شناسایی امیکرون در ایتالیا، آلمان و انگلیس خبر داده بودند.

براساس گزارشها، 13 مورد ابتلا به ویروس امیکرون در هلند، دو مورد در دانمارک و دو مورد نیز در استرالیا شناسایی شده است.

توسعه سویه تازه کرونا درحالیست که بسیاری از کشور های اروپایی پیش از این شاهد موج تازه شیوع ویروس کرونا و در تدارک اعمال محدودیت های تازه برای رعایت فاصله گذاری های اجتماعی بودند. اقدامی که با اعتراضات زیادی نیز در بعضی از کشور های اروپایی از جمله در آلمان، هلند، بلژیک و فرانسه روبرو شده بود.

بعضی از کشور های از اعمال محدودیت برای مسافرانی که از کشور های جنوب آفریقا و بعلاوه محدودیت های پروازی به این کشور ها از جمله آفریقای جنوبی خبر داده اند؛ موضوعی که باعث انتقاد و گله گذاری مقامات کیپ تاون شده است.

جو پاهلا وزیر بهداشت آفریقای جنوبی روز یکشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که از محدودیت پروازی اعمال شده علیه این کشور به وسیله بسیار از کشور های دنیا و بعلاوه همسایگان این کشور ناخرسند است.

دولت آفریقای جنوبی نیز طی بیانیه ای با انتقاد از اقدام کشور ها علیه این کشور به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا اظهار داشت: کشورما به علت صداقت دانشمندانش در کشف سویه اُمیکرون کرونا مجازات شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1905

به "تور ارزان استرالیا: مشاهده امیکرون در هلند، دانمارک، استرالیا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: مشاهده امیکرون در هلند، دانمارک، استرالیا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید