خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر مه صبحگاهی پیش بینی کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، وشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همزمان با خروج سامانه بارش پراکنده فردا برای بعضی از نقاط این استان مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر مه صبحگاهی پیش بینی کرد

محمدرضا انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر فردا دوشنبه تا اواخر هفته به تناوب با افزایش سرعت وزش باد، دریا در ساعت هایی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان نمود: در روزهای پنجشنبه و آدینه نیز با کاهش محسوس دما در سطح استان، سرعت وزش بادهای شمال غربی نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

انصاری اظهارداشت: همچنین در ساعت هایی از وقت امروز وقوع بارش های پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر جهت وزش باد متغیر و از ظهر فردا به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 32 گاهی 38 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

انصاری ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و از ظهر فردا در سواحل مرکزی و جنوبی استان 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 05:35 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 11:40، جزردوم ساعت 16:34 و مد دوم ساعت 22:35 خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1463

به "خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر مه صبحگاهی پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر مه صبحگاهی پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید